Gå til innhold

Noen her som har blitt gravide når det egentlig var umulig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner Ingenting, de datoene som kommer opp , er det alle datoene for når man er fruktbar eller hva er greia? Ble fryktelig mange datoer men ingen av dem stemmer med når jeg har El. ..

Anonymous poster hash: 3b41f...659

For meg stemte det ikke i det hele tatt for når jeg hadde EL.. Men stemte når jeg hadde ikm... :P Jeg hadde EL den 4. oktober og datoen som kom opp var 24. september, 23. oktober osv. Men månen ved EL var samme størrelse, bare speilvendt fra min fødselsdato. Passet hvertfall ikke med samboers fødselsmåne. 

Haha, og vi er gravide nå :) 

For meg stemte det ikke i det hele tatt for når jeg hadde EL.. Men stemte når jeg hadde ikm... :P Jeg hadde EL den 4. oktober og datoen som kom opp var 24. september, 23. oktober osv. Men månen ved EL var samme størrelse, bare speilvendt fra min fødselsdato. Passet hvertfall ikke med samboers fødselsmåne. 

Haha, og vi er gravide nå :)

yes<3 da var det i det minste en match.  og ikke minst... GRATULERER<3

Annonse

Har sett på min månefasekalender og el kalender, de ligger alltid 4 dager fra hverandre. Månefasen min er alltid 4 dager etter el :( er det lite håp da? Ser nå at månefasen og el er på neste samme dag i januar/ februar. Yeah :)

Endret av Lilu81

Nei jeg vil tro at det er godt håp. Det denne månefasen skal indikere (slik jeg har forstått det) er en til dag i mnd der du er fruktbar. Nesten som en ekstra eggløsning. For min del klaffet denne dagen på eggløsningsdagen, og da sies det at man er ekstra fruktbar :) Dette betyr ikke at det er lite håp på el-dagen :)

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...