Gå til innhold

Mary kay produkter er elendige! Har du erfaring med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå kjøpt masse produkter fra mary kay, spesielt for akne hud. Siden jeg av og til sliter med kviser. Men faktisk etter fødsel så ble huden min veldig fin, 0 kviser.

Men så tenkte jeg må jo ta vare på huden min så jeg ble overbevist om disse produktene. Men fy fader de var endringe, brukte de i 3 dager, vips fikk jeg masse kviser i ansiktet. Kviser som er sånn kule aktig. Klemme man på de så er det bare veske som kommer ut.. Argghhhh bortkastet penger

Er det bare meg som kanskje ikke tåler de eller har du også samme erfaring?

Anonymous poster hash: cc3ec...4e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke noe om hudpleie skjønner jeg...

Anonymous poster hash: 52279...16d

Skrevet

Du kan ikke noe om hudpleie skjønner jeg...

Anonymous poster hash: 52279...16d

Nei derfor finns det damer som utdanner seg som hudpleier for å kunne hjelpe de som ikke har peiling!

Skrevet

Du må bruke det lenger! :) Helt normalt at du får en del utslett til å begynne med, det er huden som renses i dybden. Gi det litt tid og det blir utrolig flott

Anonymous poster hash: e2d79...ba6

Skrevet

Du må bruke det lenger! :) Helt normalt at du får en del utslett til å begynne med, det er huden som renses i dybden. Gi det litt tid og det blir utrolig flott

Anonymous poster hash: e2d79...ba6

Bruker du disse selv eller? Jeg er så redd for at det skal bli sikkilig ille... Derfor jeg ikke tørr å bruke de.

Skrevet

Mary Kay er kjent for å ha for mye aktive ingredienser. Det betyr at mange får raske resultater, men at det etter en stund bikker over og skaper andre problemer.

Anonymous poster hash: 7446a...9b5
Skrevet

Helt elendig! Det er ikke gode produkter. Det er overpriset dritt.

Kjøp i salong. Er det for dyrt?

Anonymous poster hash: 879f6...5d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...