Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #26 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg synes hun er kjedelig og uten x-faktor. Hun er også litt påtatt kul og morsom. Trine er i samme gate, uten påtattheten. Flinke syngedamer, absolutt. Gjør seg på radio. Anonymous poster hash: af1ef...be1 Bare fordi jeg er nysgjerrig; Kan du gi eksempel på ei norsk dame som du synes er flott og har en nydelig utstråling? :-) Anonymous poster hash: 3d165...d58 Jeg tror ikke vi tenker på samme måte, jeg klarer ikke å komme på noen i farta som har "nydelig utstråling". Jeg liker kule, smarte damer som gjerne er litt rappkjefta. Henriette Stenstrup for eksempel, selv om jeg hverken synes hun er "nydelig" eller liker all humoren hennes. Men jeg synes hun krever sin plass, også blandt menn, hun driter litt i hvordan hun ser ut, og hun tør. Sånn ser jeg ikke Maria. Anonymous poster hash: af1ef...be1 Ok, takk for svar. Interessant at vi er så ulike. :-) Jeg nyter å se og høre Maria, men skrur over til annen tv-kanal om jeg ser hun Henriette. hi Anonymous poster hash: 3d165...d58 Der kan du se! Poenget her er vel at vi liker forskjellige folk, rett og slett. Og det handler for meg ikke om jantelov. Jeg anerkjenner de som jeg synes er flinke, men forbeholder meg retten til å ha min egen mening uten å bli beskyldt for å være tilhenger av janteloven. Anonymous poster hash: af1ef...be1
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #27 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg synes hun er kjedelig og uten x-faktor. Hun er også litt påtatt kul og morsom. Trine er i samme gate, uten påtattheten. Flinke syngedamer, absolutt. Gjør seg på radio. Anonymous poster hash: af1ef...be1 Bare fordi jeg er nysgjerrig; Kan du gi eksempel på ei norsk dame som du synes er flott og har en nydelig utstråling? :-) Anonymous poster hash: 3d165...d58 Jeg tror ikke vi tenker på samme måte, jeg klarer ikke å komme på noen i farta som har "nydelig utstråling". Jeg liker kule, smarte damer som gjerne er litt rappkjefta. Henriette Stenstrup for eksempel, selv om jeg hverken synes hun er "nydelig" eller liker all humoren hennes. Men jeg synes hun krever sin plass, også blandt menn, hun driter litt i hvordan hun ser ut, og hun tør. Sånn ser jeg ikke Maria. Anonymous poster hash: af1ef...be1 Ok, takk for svar. Interessant at vi er så ulike. :-) Jeg nyter å se og høre Maria, men skrur over til annen tv-kanal om jeg ser hun Henriette. hi Anonymous poster hash: 3d165...d58 Der kan du se! Poenget her er vel at vi liker forskjellige folk, rett og slett.Og det handler for meg ikke om jantelov. Jeg anerkjenner de som jeg synes er flinke, men forbeholder meg retten til å ha min egen mening uten å bli beskyldt for å være tilhenger av janteloven. Anonymous poster hash: af1ef...be1 Helt enig! :-) hi Anonymous poster hash: 3d165...d58
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #28 Skrevet 25. oktober 2015 Er det ikke lov å vite at man selv er flink i noe? Jeg vet av mange yrker der man må vite at man er blant de beste for å i det hele tatt kunne jobbe med det man jobber med. Jeg mener at alle som jobber med noe, særlig når de jobber for noe de brenner for og noe de kan, BØR kunne si til seg selv og til andre at dette kan jeg! Jeg er god og det vet jeg. Jeg er god i min jobb f.eks. Jeg er bedre enn veldig mange faktisk. Hvorfor skal man ikke kunne si det her i Norge uten å få høre at man er full og themselfes, i negativ forstand? Jeg beundrer folk med selvtillit, det er tross alt de som kommer lengst. De andre skriver dritt om disse igjen på forum Og det er ikke tull engang så den smileyen var egentlig bare en trøst ... Jeg er veldig enig i det du skriver. Tidligere så hadde jeg så dårlig selvtillit at jeg aldri ville turd å si at jeg var god i noe. Husker med skrekk og gru da jeg var i Usa og ble spurt hva jeg var god i. Der spilte det ingen rolle hva man svarte, man kunne si man var flink til høylesning, håndarbeid... eller var en ener på sitt forskningsfelt. Hva man svarte var ikke så viktig, bare man visste at man var god til noe. Her hjemme så ville det på samme tid vært nærmest vært uhøflig å spørre noen om det samme. I dag kan jeg si at jeg er god i det jeg gjør. Jeg elsker det jeg gjør, og jeg vet jeg er uvanlig dyktig i det. Det er ikke så mange i landet som kan det jeg gjør best like godt. Noen er det, men mange er det ikke. Det er bare et faktum. Og for meg er det deilig å endelig kunne stå for det, ja jeg er god i det jeg gjør. Jeg er stolt av det jeg har gjort for å komme dit at jeg er blitt så god, men jeg er fremdeles ydmyk til faget mitt - der er mange felt av faget som andre er bedre på - og jeg er ydmyk til de jeg har møtt på min vei som har lært meg det jeg har og har vært med på å gi meg sjansen til å komme dit jeg har kommet. Jeg er alltid ydmyk i utøvelsen av faget mitt, og tar aldri for gitt at noe er det samme som de 100 gangene tidligere ting var akkurat slik... for i det øyeblikket jeg begynner å gjøre ting på rutine, det er som regel det øyeblikket jeg får bevist at jeg har mer å lære Det er stor forskjell på å skryte og det å være glad over og bevisst hva man er god til. Dessverre står Janteloven så sterkt her i landet at altfor mange ikke greier å skille... Anonymous poster hash: 13540...157
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå