Gå til innhold

Lite vits i å kjøpe ferdig malte smartpanel plater når

Anbefalte innlegg

Satt å så såvidt på sinnasnekkern tidligere idag, og der var det nå en mann som gjorde akkurat det samme som mannen til HI har gjort, og sinnasnekkern sa ingenting på det han. Sa faktisk at det ble bra. 

Og han hadde spikret på to steder midt på veggen, langs hele linja.

Det såg rart ut da. Og tankene mine gikk til denne tråden :P 

Anonymous poster hash: d2947...520

Fortsetter under...

Platene er forskjellige på bildene.. De første har jo den pynteperla, og det siste bildet er uten.. Lurer du oss litt nå eller?

Anonymous poster hash: c6a65...287

Vel nei. På de to første bildene står skruene i. På det siste bilde er skruene tatt ut og hullene sparklet.

Litt usikker her hva du mener med pynteperla?

Anonymous poster hash: 42017...304

Hvor mange plater er det snakk om da? Hvis dere har råd, ville jeg byttet de. Om dere ikke bytter kommer dere til å irriterer dere over de merkene.

Anonymous poster hash: 972a8...6b1

Ler meg ihjel 😂👍 de mannfolka, de mannfolka. Vi har limt våre plater på veggen vi. Med tec-7. Funker fjell og vi brukte ikke et eneste spikerslag 👍 ingen slark her i gården hvertfall

Anonymous poster hash: 782d5...655

Platene er forskjellige på bildene.. De første har jo den pynteperla, og det siste bildet er uten.. Lurer du oss litt nå eller?Anonymous poster hash: c6a65...287

Vel nei. På de to første bildene står skruene i. På det siste bilde er skruene tatt ut og hullene sparklet.

Litt usikker her hva du mener med pynteperla? Anonymous poster hash: 42017...304

obs.. Min feil! Jeg har sett feil. Beklager det :)

Anonymous poster hash: c6a65...287

Annonse

Ler meg ihjel de mannfolka, de mannfolka. Vi har limt våre plater på veggen vi. Med tec-7. Funker fjell og vi brukte ikke et eneste spikerslag ingen slark her i gården hvertfall

Lime? Hvorfor ikke bare montere de slik de skal monteres?

Ler meg ihjel de mannfolka, de mannfolka. Vi har limt våre plater på veggen vi. Med tec-7. Funker fjell og vi brukte ikke et eneste spikerslag ingen slark her i gården hvertfall

Tec-7? Da blir det vel helt umulig å fjerne platene igjen når dere går lei, eller nye eiere vil pusse opp?

Til HI; platene må ned. Har flekket litt over spikerhull på barnerommet, da med maling i samme farge og glans som platene. Det ble ikke bra. Er dessuten like dyrt med maling, og kostbar spesialpensel som ikke mister bust eller lager striper. Platene kan jo brukes i en bod eller noe.

Anonymous poster hash: d8a14...cad

Tec-7? Da blir det vel helt umulig å fjerne platene igjen når dere går lei, eller nye eiere vil pusse opp?

Til HI; platene må ned. Har flekket litt over spikerhull på barnerommet, da med maling i samme farge og glans som platene. Det ble ikke bra. Er dessuten like dyrt med maling, og kostbar spesialpensel som ikke mister bust eller lager striper. Platene kan jo brukes i en bod eller noe.

Det er ikke snakk om spesialpensel da, det er snakk om en pensel som ikke er billig. Til tremaling skal man jo bruke nettopp en pensel som ikke lager striper. Generelt sett skal man ikke bruke pensler som røyter til noe som helst.

Limte plater sitter VELDIG godt ja. Lettvint løsning på f.eks mur men relativt permanent. Mye ekstrajobb om man skal fjerne de da.

Anonymous poster hash: 67320...e89

Det er ikke snakk om spesialpensel da, det er snakk om en pensel som ikke er billig. Til tremaling skal man jo bruke nettopp en pensel som ikke lager striper. Generelt sett skal man ikke bruke pensler som røyter til noe som helst.

Limte plater sitter VELDIG godt ja. Lettvint løsning på f.eks mur men relativt permanent. Mye ekstrajobb om man skal fjerne de da.

Anonymous poster hash: 67320...e89

Skrev spesialpensel, siden mange kjøper billigpensler som mister bust og lager striper, og HI sin mann kanskje trenger all den info han kan få.

• 2 uker senere...

Han malte de. Skal ta bilde i morgen så får dere se.

Ble nesten helt usynlig. Men det ble litt av en jobb. Så jeg mener nå egentlig at vi skulle ha byttet de. Men nå er jobben gjort.

Hi

Annonse

Han malte de. Skal ta bilde i morgen så får dere se.

Ble nesten helt usynlig. Men det ble litt av en jobb. Så jeg mener nå egentlig at vi skulle ha byttet de. Men nå er jobben gjort.

Hi

Bra det ordnet seg :)

Men han forsto vel selv at det hadde gått mye fortere hvis han hadde gjort det på den riktige måten ;)

Anonymous poster hash: ff45a...991

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...