Gå til innhold

Lite vits i å kjøpe ferdig malte smartpanel plater når

Anbefalte innlegg

Mannen skrur 3 skruer i hver eneste plate på midten!

Det er bare å spakle å male over sier han.

På den platen vi har gjort det vises det utrolig godt selv om det er samme farge.

Arg. Dagens utblåsning.

Men det jeg lirer på er det virkelig nødvendig med tre skruer i hver plate på midten?? Mannen min mener man må det for å stive den av 😡

Anonymous poster hash: 42017...304

Fortsetter under...

Haha. Vi brukte dukkertpistol og tok et par spiker øverst og nederst på hver plate, under lista. I tillegg til å bruke stifter i hver skøyt. Henger som bare det, trenger ikke stives mer. Man skal ikke skru noe midt i platene... 🙈 Kanskje stikke innom butikken og så bruksanvisning?

Anonymous poster hash: 3a48b...487

Det var det jeg skjønte!!!

Gud så irriterende, hele jævla veggen er bombardert med skruer i en stripe bortover. Det ser kjempe stygt ut.

Nå er jeg mensen sur her jeg sitter. Rød i tryne også. Blir ikke elskhov på den mannen med det første.

Noen som har link til en side der det er opplyst om det. For han mente nemlig han hadde lest man skulle gjøre det.

Annonse

Gjest Hercule Poirot

Oi da... Jeg skjønner VELDIG godt at du er sur, ja. Det er jo liksom litt av hovedpoenget da, at veggen skal være ferdig når den er satt opp. Festes i topp og bunn, samt usynlig i kanten, fortrinnsvis med dykkert. Funker fjell!

Unnskyld at jeg ler 😛 Sikker på han ikke gjorde det for å være sikker på at du tar deg av oppussingsprosjektene dine selv i fremtiden? 😂 Skjønner forresten godt at du er sur 😉

Anonymous poster hash: d3144...125

Annonse

Han skal jammen få gnukke og gni med sandpapir. Jeg tror ikke han har sjangs i havet til å få de skruene usynlig.

Men han mener det ikke er noe problem, for det er bare å ta sandpapir både før og etter sparkel.

Og hvordan han mener han skal få påført målingen på de skru flekkene uten at det skal bli synlig aner jeg ikke. Tror han nærmest må sleike på malingen for å få den like glatt som platen.

Nå står han å beskuer platene å tenker så det knaker.

Tror jeg går å legger meg. Blir bare mer sint av å se alle de skruene bortover veggen her!!! 😱

Hi

Ho hoi! Den der var lei! Jeg hadde nok byttet ut platene ja, iallefall på sikt. Det er jo liksom hele poenget med slike plater.

Er litt enig i kommentaren lenger opp om at han kanskje har gjort det med vilje for å slippe fremtidige prosjekter 😄

Anonymous poster hash: e012f...cb6

Det lønner seg alltid å lese bruksanvisningen!

Hadde han lest veiledningen for oppsett av platene hadde han visst, som andre her sier, at man stifter oppe og nede samt i noten.

Anonymous poster hash: 4f967...9cc

Hadde han lest veiledningen for oppsett av platene hadde han visst, som andre her sier, at man stifter oppe og nede samt i noten.

Kan han tydeligvis ikke ha gjort. For han bruker nemlig 9 skruer per plate!

Men han påstår at han har lest bruksanvisningen for 6! År siden og da stod det man skulle gjøre det slik.

Men jeg tviler litt her altså.

Hi

Men han påstår at han har lest bruksanvisningen for 6! År siden og da stod det man skulle gjøre det slik.

Hi

Han kan tydeligvis ikke ha gjort det skulle det stå 🙈

Hi

Herregud nå er jeg så irritert her at jeg retter feil som ikke er der!

😂😂😂😂

Skrev rett første gang 😝

Hi

Gjest Hercule Poirot

Hi

Han må gjerne skru for hver andre centimeter oppe og nede, det dekkes av tak- og gulvlist, men midt på skal det IKKE skrues, kun usynlig i noten, og det beste resultatet får man enten med dykkert eller spesielle panelskruer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...