Gå til innhold

31 dager siden ma å abort

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan være gravid igjen. Test i vei :) Jeg har ikke blitt gravid igjen etter MA, så har ikke erfaring. Men eggløsning kan komme når som helst etterpå. Håper du har en spire igjen!

Anonymous poster hash: 66e91...25d

Tusen takk for svar ❤ får teste imorgen tidlig

Anonymous poster hash: 06a3a...977

Husk at du kan forsatt ha hcg i kroppen etter ma, så om du ikke har fått negativ test eller blodprøve etter ma så kan du få positiv graviditetstest nå uten å være gravid.

Har du fått negativ etter ma og får positiv nå så er du nok gravid :), men hvis ikke å du evnt får positiv nå så bør du sjekke igjen om noen dager for å se om den blir sterkere.

For meg tok det 10 uker å få negativ test etter Ma, selv om fosteret bare var 5 mm når det ble fjernet.

Jeg har også hatt mange symptomer som kommer å går etter ma, mye hormontull. Testene mine har også gått litt opp og ned i styrke før de ble negative.

Skulle du bli veldig i tvil er det lurt å ta blodprøver for å sjekke hcg om det stiger

Husk at du kan forsatt ha hcg i kroppen etter ma, så om du ikke har fått negativ test eller blodprøve etter ma så kan du få positiv graviditetstest nå uten å være gravid.

Har du fått negativ etter ma og får positiv nå så er du nok gravid :), men hvis ikke å du evnt får positiv nå så bør du sjekke igjen om noen dager for å se om den blir sterkere.

For meg tok det 10 uker å få negativ test etter Ma, selv om fosteret bare var 5 mm når det ble fjernet.

Jeg har også hatt mange symptomer som kommer å går etter ma, mye hormontull. Testene mine har også gått litt opp og ned i styrke før de ble negative.

Skulle du bli veldig i tvil er det lurt å ta blodprøver for å sjekke hcg om det stiger

Jeg fikk negativ test for 2 uker siden.

Men den var negativ idag å.. Så det var dumt..

Anonymous poster hash: 06a3a...977

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...