Gå til innhold

Hvilket ull merke er best?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ullklær til barna, men hvilket merke synes du er best? Ene barnet kan ikke ha ull direkte på huden pga begynner å klø da. Så en reklame med en norsk kjent skiløper(?) som har produsert noe ullklær med bambus på innsiden? Noen som vet hvilke merke dette er? Og noen steder det er tilbud på ull nå? Takk:)

Anonymous poster hash: 0339a...52b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144242946-hvilket-ull-merke-er-best/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Janus

Name it

Bogerud

lille lam

er jeg mest fornøyd med, sjelden det blir hull i, unngår ull fra sparkjøp. lindex, h.m, cubus og slike billige steder, der opplever jeg at det blir fort hull

Jeg har veldig god erfaring med Cubas sin ull og har i løpet av 6 år aldri opplevd at noe ull derfra har fått hull ol. Ull fra Nameit derimot har fått mange hull.

Anonymous poster hash: b9d6d...68b

Janus

Name it

Bogerud

lille lam

er jeg mest fornøyd med, sjelden det blir hull i, unngår ull fra sparkjøp. lindex, h.m, cubus og slike billige steder, der opplever jeg at det blir fort hull

Jeg har veldig god erfaring med Cubas sin ull og har i løpet av 6 år aldri opplevd at noe ull derfra har fått hull ol. Ull fra Nameit derimot har fått mange hull.

Samme erfaring her.

Jeg liker godt ullbodyer fra Joha, strømpebukser fra Safa, og som lag 2 har vi litt fra Janus, litt fra Lille Lam og litt fra Nøstebarn. Jeg liker disse merkene godt, men om det er best vet jeg ikke :)

Anonymous poster hash: 186c9...3bb

Janus

Name it

Bogerud

lille lam

alle opplever sikkert forskjellig,men for meg er det slik :)

Janus

Name it

Bogerud

lille lam

Cubus ble avskrevet av eldste her som stikkete, så det har vi bare kjøpt en gang, men hos oss har lindex-ulla vart lenger enn både janus og safa (bogerud). Name it synes jeg har rar passform, så det har vi bare brukt når det har vært arva, og da er den jo allerede pre-slitt.

Vi liker også nøstebarn.

Anonymous poster hash: 00e37...707

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...