pia91 Skrevet 4. november 2015 #26 Del Skrevet 4. november 2015 Hopper inn hit vet egnetlig ikke hbor lang jeg er på vei siden jeg hadde en MA i september. Men fikk positivt idag igjen Velkommen og gratulerer så mye! Takk håper jeg blir her 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
opsideisi Skrevet 5. november 2015 #27 Del Skrevet 5. november 2015 Hei alle sammen! Jeg sniker meg inn jeg også. Tok en test i går, og foreløpig termin er 2 juli kan det se ut som. Dette er mitt andre barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia91 Skrevet 5. november 2015 #28 Del Skrevet 5. november 2015 Hei alle sammen! Jeg sniker meg inn jeg også. Tok en test i går, og foreløpig termin er 2 juli kan det se ut som. Dette er mitt andre barn Velkommen 😊😀 å gratulere 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tresko81 Skrevet 8. november 2015 #29 Del Skrevet 8. november 2015 Fikk positiv test i dag, termin blir 22 juli😊 sambo fikk testen i farsdags gave (han har en sønn fra før) 😊😊 vi blir å holde det hemmelig så lenge det går pga MA tidligere i år. Var egentlig tenk å si det den uka vi mistet.. krysser alt jeg har for at spira sitter denne gangen <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hazel82 Skrevet 8. november 2015 #30 Del Skrevet 8. november 2015 Gratulerer tresko81😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tihil Skrevet 8. november 2015 #31 Del Skrevet 8. november 2015 Velkommen og gratulerer 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tui Skrevet 8. november 2015 #32 Del Skrevet 8. november 2015 Jeg har i dag testet positivt !! ) Har i disse dager siden onsdag trodd TR vil komme,siden brun spotting, men i dag viste testen positiv. Håper bare spottingen gir seg ,, Er 3+6 Anslått termin 20. Juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleGullkornet Skrevet 8. november 2015 #33 Del Skrevet 8. november 2015 Velkommen og gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Kanin Skrevet 11. november 2015 #34 Del Skrevet 11. november 2015 Gratulerer til alle dere Testet også positivt på søndag Vet ikke hvor langt jeg er, men regner med jeg har termin i slutten av juli en gang Tok ut spiral i midten av oktober så det her gikk fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tui Skrevet 11. november 2015 #35 Del Skrevet 11. november 2015 Gratulerer så mye 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå