Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #1 Skrevet 24. oktober 2015 Blander dere vaskemiddel, vann og klor i samme vaskebøtte som dere vasker med eller vasker dere med vaskemiddel først og så sprayer med klor og tørker av? Anonymous poster hash: 6c4b9...419
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Nå har jeg folk som gjør dette for meg, men de gangene jeg vasker badet først bruker jeg kun klor i toalettet, og da ikke hver gang. Det er unødvendig og miljøskadelig, både umiddelbart for den som vasker og for miljøet som sådan. Anonymous poster hash: 11be6...809
MarianeA Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 Bruker bare klor på badet når det er høyst nødvendig og da stort sett i toalettet. Og da tømmer jeg direkte i skåla.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Bruker aldri klor på badet. Bruker toalettrens med klor i toalettet. Både vaskes med Ajax med sitronlukt. Rent og pent blir det :-) Anonymous poster hash: 2f7f7...c90
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 Blander dere vaskemiddel, vann og klor i samme vaskebøtte som dere vasker med eller vasker dere med vaskemiddel først og så sprayer med klor og tørker av? Anonymous poster hash: 6c4b9...419 Vaske badet med klorin? Nei, det har jeg aldri gjort. Jeg bruker heller ikke bøtte med vann. Jeg bruker bare jif baderomspray, og dovask i doen. Anonymous poster hash: 55f00...cc2
pifi med tre nurk Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 Klor i doen. Ellers andre vaskemidler.
Pobie Skrevet 24. oktober 2015 #7 Skrevet 24. oktober 2015 Klor mister virkningen hvis det blandes med vaskemiddel, så det er ikke en god ide. Hvis man skal bruke klor, må man rengjøre først slik at det ikke er noe synlig skitt på overflatene, deretter tørke over med klor. Jeg bruker ikke klor på badet, eller noe annet sted for den del, med mindre det er høyst nødvendig. Sprayer og tørker av.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #8 Skrevet 24. oktober 2015 Vasker ikke badet på den måten du beskriver i det hele tatt. Og kunne aldri latt noen vaskedame vaske huset mitt, det hadde jeg ikke hatt tro på, jeg liker min måte. Og når jeg er ferdig, da vet jeg at jeg har gjort det ordentlig. Anonymous poster hash: b3f34...ac1
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #9 Skrevet 24. oktober 2015 Vasker ikke badet på den måten du beskriver i det hele tatt. Og kunne aldri latt noen vaskedame vaske huset mitt, det hadde jeg ikke hatt tro på, jeg liker min måte. Og når jeg er ferdig, da vet jeg at jeg har gjort det ordentlig. Anonymous poster hash: b3f34...ac1 Hahaha... Det er jo bra at du har så tro på deg selv og dine vaskeevner. Anonymous poster hash: 11be6...809
TPK Skrevet 24. oktober 2015 #10 Skrevet 24. oktober 2015 Hvorfor skal du bruke klor? Eller bøtte? Jeg bruker Jif spray eller Ajax og Libero dry wipes med vann.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #11 Skrevet 24. oktober 2015 Vasker ikke badet på den måten du beskriver i det hele tatt. Og kunne aldri latt noen vaskedame vaske huset mitt, det hadde jeg ikke hatt tro på, jeg liker min måte. Og når jeg er ferdig, da vet jeg at jeg har gjort det ordentlig.Anonymous poster hash: b3f34...ac1 Hahaha... Det er jo bra at du har så tro på deg selv og dine vaskeevner. Anonymous poster hash: 11be6...809 Hva er så morsomt med det? Jeg VET at jeg har gode vaskeevner Anonymous poster hash: b3f34...ac1
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #12 Skrevet 24. oktober 2015 Hele toalettet vaskes med klorspray (lager selv), tørker av med papir...og så vasker jeg som regel over med vanlig vaskemiddel for å fjerne litt av klorlukten. Resten av badet vaskes med vaskemiddel, Ajax sitron eller grønnsåpe, alt etter humør speilet med Jif spray (sånn blå for vindu), og dusjen med Jif baderom. Anonymous poster hash: 858e4...edf
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 24. oktober 2015 #13 Skrevet 24. oktober 2015 ingen bøtte, kun tørr klut til støv først, så fuktig klut. Har en sprayflaske med vann, zalo og salmiakk til å vaske vask, dusj og toalett.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #14 Skrevet 24. oktober 2015 Når jeg vasker badet kler jeg meg naken, tar med meg sprayflaske og jif skurekrem samt en klut. Vasker hele badet og spyler ned med dusjen etterpå. Får spylt godt bak do og vaskemaskin så kaninene kommer frem avslutter det hele med en dusj av meg selv😉 Anonymous poster hash: fa3aa...af5
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #15 Skrevet 24. oktober 2015 Bruker Domestos Fresh både på vask, do og gulv. Til dusjen bruker jeg et kalkoppløsende vaskemiddel. Bruker klor i toalettet innimellom og på vask og gulv ved omgangssyken i hus. Anonymous poster hash: 0b496...aed
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #16 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg har egen spruteflaske med klorvann. Do, vask, dusj og badekar veskes med klor. Lukter innebad, men det gjør ikke noe 😉 Anonymous poster hash: c782e...cfc
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #17 Skrevet 24. oktober 2015 Vasker med klorinspray og klut. Vann på kluten, spray på klut, vaske, skylle klut, gjenta. Blir gullende rent. Anonymous poster hash: 7612e...211
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #18 Skrevet 24. oktober 2015 Bruker Domestos Fresh både på vask, do og gulv. Til dusjen bruker jeg et kalkoppløsende vaskemiddel. Bruker klor i toalettet innimellom og på vask og gulv ved omgangssyken i hus. Anonymous poster hash: 0b496...aed hva heter det kalkoppløslige vaskemiddelet? Anonymous poster hash: 55f00...cc2
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #19 Skrevet 24. oktober 2015 ingen her som nevner hva de vasker gulvet med...? Bruker vel ikke spray der? Jeg har bøtte med grønnsåpe til gulv, Jif skurekrem til toalett og vask, samt dusj. Jif sprayen lukter ikke godt, skurekremen er mye bedre :-) Anonymous poster hash: a292f...0f9
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #20 Skrevet 24. oktober 2015 ingen her som nevner hva de vasker gulvet med...? Bruker vel ikke spray der? Jeg har bøtte med grønnsåpe til gulv, Jif skurekrem til toalett og vask, samt dusj. Jif sprayen lukter ikke godt, skurekremen er mye bedre :-) Anonymous poster hash: a292f...0f9 Jeg bruker bittelitt gulvvaskemiddel og mopp.Blander det med vann oppi kanne eller i sprayflaske. Liker ikke grønnsåpe, bruker aldri bøtte Anonymous poster hash: 55f00...cc2
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #21 Skrevet 24. oktober 2015 bruker klor (spray) på og rundt toalettet (små gutter som skvetter litt her og der...) Ellers vasker jeg badekar og vask med Jif skurekrem. Gulvet med grønnsåpevann (bøtte og klut). Anonymous poster hash: aeea7...7b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå