Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Har så lyst å dele en flaske vin en gang i blant med kjæresten. Men han vil heller se film, slappe av på sofaen, spise snop..;-) ikke noe stort problem det her altså, men jeg har lyst å bli litt små brisen sammen med han og prate litt:-) han drikker sjeldent, men om han skal så er det når han eller vi er på fest sammen med andre. Tenkte jo å forføre han i en liten rødvinsrus;-) han liker jo vin, så det er ikke der det ligger. Anonymous poster hash: 3b8c8...001
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #2 Skrevet 24. oktober 2015 Har han ikke lyst på vin så har han jo ikke det. Er jo ikke så mye å gjøre noe med. Men det du kan gjøre er jo å snakke med han og si at denne lørdagen har jeg behov for en romantisk middag med lys og prating, UTEN tv. Hvis han er glad i deg så etterkommer han vel dine behov også. Anonymous poster hash: 0ae8a...079
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 Velger som regel bort vin selv når jeg ikke skal på fest. Syns det blir nok alkohol ellers siden jeg som regel er på fest 1-2 ganger per mnd. Hadde stusset om mannen hadde syntes det var negativt selv om han velger å ta seg et par glass vin hver helg. Anonymous poster hash: ea4da...0c9
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Fornuftig mann! Anonymous poster hash: 86654...f4a
petitt Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 Alle trenger å drikke litt sammen en gang i blant, ja, så lenge du ikke har rusproblemer av noe slag da. Men folk ellers, par som har vært sammen lenge. Det er faktisk en samlivsekspert som sa det en gang, del ei flaske vin, bli litt småberuset sammen, forfør hverandre, kjenn på samhørigheten. Joda, neida, så jeg har en samboer som er helt lik HI, bare at min ikke liker vin heller Når han skal drikke noe alkoholholdig da skal det være full fest og hæla i taket, ja, det er ikke mer enn et par ganger i året det heller når sant ska sies, men det å kunne dele en vin sammen, lage seg noen drinker og bare kose seg sammen en lørdagskveld, dét kunne jeg tenkt meg også!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg forstår ham godt og ville valgt nøyaktig som ham.. Ser ikke poenget i å drikke bare for å drikke, og jeg klarer fint å kose meg og forføre mannen uten å drikke alkohol (være brisen). Og så er det SÅ deilig å ikke våkne opp med bakrus dagen etter.. Anonymous poster hash: 72e33...6cd
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #7 Skrevet 24. oktober 2015 Min er lik. Jeg drikker alene har bare innfinnet meg i at det er slik han er. Anonymous poster hash: 8bf27...5df
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #8 Skrevet 25. oktober 2015 Fornuftig mann! Anonymous poster hash: 86654...f4a Ev. kjedelig!😉 Anonymous poster hash: 466ad...310
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #9 Skrevet 25. oktober 2015 Har så lyst å dele en flaske vin en gang i blant med kjæresten. Men han vil heller se film, slappe av på sofaen, spise snop..;-) ikke noe stort problem det her altså, men jeg har lyst å bli litt små brisen sammen med han og prate litt:-) han drikker sjeldent, men om han skal så er det når han eller vi er på fest sammen med andre. Tenkte jo å forføre han i en liten rødvinsrus;-) han liker jo vin, så det er ikke der det ligger. Anonymous poster hash: 3b8c8...001 Ikke alle synes at fylla er noe særlig. Man trenger ikke å være KJEDELIG fordi man avstår fra alkohol og beruselse. Jeg er totalavholds, mens mannen er ganske hard på flaska på fest, og liker å kose seg med 1-2 øl på kveldene. Vi klarer da kose oss for det. hvorfor må du dra med deg mannen i alkoholrusen din? Dra ut på byen og bli drita med venninner vel... Anonymous poster hash: 08a51...397
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #10 Skrevet 25. oktober 2015 Alle trenger å drikke litt sammen en gang i blant, ja, så lenge du ikke har rusproblemer av noe slag da. Men folk ellers, par som har vært sammen lenge. Det er faktisk en samlivsekspert som sa det en gang, del ei flaske vin, bli litt småberuset sammen, forfør hverandre, kjenn på samhørigheten. Joda, neida, så jeg har en samboer som er helt lik HI, bare at min ikke liker vin heller Når han skal drikke noe alkoholholdig da skal det være full fest og hæla i taket, ja, det er ikke mer enn et par ganger i året det heller når sant ska sies, men det å kunne dele en vin sammen, lage seg noen drinker og bare kose seg sammen en lørdagskveld, dét kunne jeg tenkt meg også! Så jeg som ikke liker alkohol må tvinge meg til å drikke og bli full og føle meg ekkelt fordi det er "sunt"? Hvorfor kan man ikke kose seg med noe uten alkohol? Får inntrykk av at mange på DiB har alkoholproblem, det er liksom fy fy å kose seg med mat på en onsdag, men man MÅ "kose seg" med å bli full eller brisen. Hva har skjedd med verden? Ikke noe rart det er så mye drikkepress... Anonymous poster hash: 08a51...397
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #11 Skrevet 25. oktober 2015 Alle trenger å drikke litt sammen en gang i blant, ja, så lenge du ikke har rusproblemer av noe slag da. Men folk ellers, par som har vært sammen lenge. Det er faktisk en samlivsekspert som sa det en gang, del ei flaske vin, bli litt småberuset sammen, forfør hverandre, kjenn på samhørigheten. Joda, neida, så jeg har en samboer som er helt lik HI, bare at min ikke liker vin heller Når han skal drikke noe alkoholholdig da skal det være full fest og hæla i taket, ja, det er ikke mer enn et par ganger i året det heller når sant ska sies, men det å kunne dele en vin sammen, lage seg noen drinker og bare kose seg sammen en lørdagskveld, dét kunne jeg tenkt meg også! Så jeg som ikke liker alkohol må tvinge meg til å drikke og bli full og føle meg ekkelt fordi det er "sunt"? Hvorfor kan man ikke kose seg med noe uten alkohol? Får inntrykk av at mange på DiB har alkoholproblem, det er liksom fy fy å kose seg med mat på en onsdag, men man MÅ "kose seg" med å bli full eller brisen. Hva har skjedd med verden? Ikke noe rart det er så mye drikkepress... Anonymous poster hash: 08a51...397 Og man løser ingen problemer med å måtte være brisen for å ha sex, snakke sammen og dele følelser. Det hjelper null i hverdagen hvis man er seksuelt forknytt og ikke klarer å prate sammen uten å drikke. Anonymous poster hash: 08a51...397
petitt Skrevet 25. oktober 2015 #12 Skrevet 25. oktober 2015 Alle trenger å drikke litt sammen en gang i blant, ja, så lenge du ikke har rusproblemer av noe slag da. Men folk ellers, par som har vært sammen lenge. Det er faktisk en samlivsekspert som sa det en gang, del ei flaske vin, bli litt småberuset sammen, forfør hverandre, kjenn på samhørigheten. Joda, neida, så jeg har en samboer som er helt lik HI, bare at min ikke liker vin heller Når han skal drikke noe alkoholholdig da skal det være full fest og hæla i taket, ja, det er ikke mer enn et par ganger i året det heller når sant ska sies, men det å kunne dele en vin sammen, lage seg noen drinker og bare kose seg sammen en lørdagskveld, dét kunne jeg tenkt meg også! Så jeg som ikke liker alkohol må tvinge meg til å drikke og bli full og føle meg ekkelt fordi det er "sunt"? Hvorfor kan man ikke kose seg med noe uten alkohol? Får inntrykk av at mange på DiB har alkoholproblem, det er liksom fy fy å kose seg med mat på en onsdag, men man MÅ "kose seg" med å bli full eller brisen. Hva har skjedd med verden? Ikke noe rart det er så mye drikkepress... Anonymous poster hash: 08a51...397 Uff da, så det var dét du fikk ut av mitt innlegg, med en "anklage" om alkoholproblemer i tillegg, du er freidig. Jeg har ikke detaljnevnt alle som ikke skal drikke alkohol, jeg nevnte de som har problemer med rusmidler, de bør ikke drikke og selvsagt skal man ikke drikke alkohol dersom man er totalt avholds. Men de fleste er ikke totalt avholds, og det helt uten alkoholproblemer. Jeg aner ikke hvordan du har konkludert med at mange her inne har alkoholproblemer, jeg kan ikke si jeg har lagt merke til det. Man er ikke alkoholiker selv om man drikker et glass vin til maten på en helt vanlig onsdag dog. Så lenge par liker å kose seg med litt vin eller annet innimellom er det sunt å gjøre det sammen nå og da fordi man ofte har lettere å snakke sammen og man slapper gjerne mer av etter et glass vin. Men synes du er relativt lite openminded som bare flyr i strupen på et innlegg bare fordi akkurat du ikke liker alkohol, du klarer vel å lese et innlegg som kun det uten å lage deg en helt egen historie bak?
petitt Skrevet 25. oktober 2015 #13 Skrevet 25. oktober 2015 Alle trenger å drikke litt sammen en gang i blant, ja, så lenge du ikke har rusproblemer av noe slag da. Men folk ellers, par som har vært sammen lenge. Det er faktisk en samlivsekspert som sa det en gang, del ei flaske vin, bli litt småberuset sammen, forfør hverandre, kjenn på samhørigheten. Joda, neida, så jeg har en samboer som er helt lik HI, bare at min ikke liker vin heller Når han skal drikke noe alkoholholdig da skal det være full fest og hæla i taket, ja, det er ikke mer enn et par ganger i året det heller når sant ska sies, men det å kunne dele en vin sammen, lage seg noen drinker og bare kose seg sammen en lørdagskveld, dét kunne jeg tenkt meg også! Så jeg som ikke liker alkohol må tvinge meg til å drikke og bli full og føle meg ekkelt fordi det er "sunt"? Hvorfor kan man ikke kose seg med noe uten alkohol? Får inntrykk av at mange på DiB har alkoholproblem, det er liksom fy fy å kose seg med mat på en onsdag, men man MÅ "kose seg" med å bli full eller brisen. Hva har skjedd med verden? Ikke noe rart det er så mye drikkepress... Anonymous poster hash: 08a51...397 Og man løser ingen problemer med å måtte være brisen for å ha sex, snakke sammen og dele følelser. Det hjelper null i hverdagen hvis man er seksuelt forknytt og ikke klarer å prate sammen uten å drikke. Anonymous poster hash: 08a51...397 Og jeg sa aldri dette. Misforstår innlegget med vilje eller? Jeg sier ikke at man skal drikke seg til mot. Jeg sier ikke at man alltid skal bruke alkohol slik du her insinuerer. Jeg sier det er sunt å innimellom kose seg sammen med et glass vin eller to, slappe av, prate sammen, om man ikke liker alkohol gjør man da selvsagt ikke det. Men jeg og tydeligvis flere kunne godt tenkt seg dette. OG det er et råd fra samlivsterapeuter. Og JA, for par som kanskje har gått igjennom en vanskelig periode, ikke hatt sex på lenge, så kan et par glass vin faktisk være løsningen for mange. Og det helt uten at noen er eller blir alkoholikere av den grunn. Dere må slutte å dra ting LANGT ut av proporsjoner her i dette forumet.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #14 Skrevet 25. oktober 2015 Alle trenger å drikke litt sammen en gang i blant, ja, så lenge du ikke har rusproblemer av noe slag da. Men folk ellers, par som har vært sammen lenge. Det er faktisk en samlivsekspert som sa det en gang, del ei flaske vin, bli litt småberuset sammen, forfør hverandre, kjenn på samhørigheten. Joda, neida, så jeg har en samboer som er helt lik HI, bare at min ikke liker vin heller Når han skal drikke noe alkoholholdig da skal det være full fest og hæla i taket, ja, det er ikke mer enn et par ganger i året det heller når sant ska sies, men det å kunne dele en vin sammen, lage seg noen drinker og bare kose seg sammen en lørdagskveld, dét kunne jeg tenkt meg også! Så jeg som ikke liker alkohol må tvinge meg til å drikke og bli full og føle meg ekkelt fordi det er "sunt"? Hvorfor kan man ikke kose seg med noe uten alkohol? Får inntrykk av at mange på DiB har alkoholproblem, det er liksom fy fy å kose seg med mat på en onsdag, men man MÅ "kose seg" med å bli full eller brisen. Hva har skjedd med verden? Ikke noe rart det er så mye drikkepress... Anonymous poster hash: 08a51...397 Og man løser ingen problemer med å måtte være brisen for å ha sex, snakke sammen og dele følelser. Det hjelper null i hverdagen hvis man er seksuelt forknytt og ikke klarer å prate sammen uten å drikke. Anonymous poster hash: 08a51...397 Og jeg sa aldri dette. Misforstår innlegget med vilje eller? Jeg sier ikke at man skal drikke seg til mot. Jeg sier ikke at man alltid skal bruke alkohol slik du her insinuerer. Jeg sier det er sunt å innimellom kose seg sammen med et glass vin eller to, slappe av, prate sammen, om man ikke liker alkohol gjør man da selvsagt ikke det. Men jeg og tydeligvis flere kunne godt tenkt seg dette. OG det er et råd fra samlivsterapeuter. Og JA, for par som kanskje har gått igjennom en vanskelig periode, ikke hatt sex på lenge, så kan et par glass vin faktisk være løsningen for mange. Og det helt uten at noen er eller blir alkoholikere av den grunn. Dere må slutte å dra ting LANGT ut av proporsjoner her i dette forumet. Men hvorfor MÅ man være beruset for å kose seg? Det er det jeg reagerer på. Hvorfor ikke respektere at din partner ønsker å kose seg uten alkohol? Anonymous poster hash: 08a51...397
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2015 #15 Skrevet 25. oktober 2015 Alle trenger å drikke litt sammen en gang i blant, ja, så lenge du ikke har rusproblemer av noe slag da. Men folk ellers, par som har vært sammen lenge. Det er faktisk en samlivsekspert som sa det en gang, del ei flaske vin, bli litt småberuset sammen, forfør hverandre, kjenn på samhørigheten. Joda, neida, så jeg har en samboer som er helt lik HI, bare at min ikke liker vin heller Når han skal drikke noe alkoholholdig da skal det være full fest og hæla i taket, ja, det er ikke mer enn et par ganger i året det heller når sant ska sies, men det å kunne dele en vin sammen, lage seg noen drinker og bare kose seg sammen en lørdagskveld, dét kunne jeg tenkt meg også! Så jeg som ikke liker alkohol må tvinge meg til å drikke og bli full og føle meg ekkelt fordi det er "sunt"? Hvorfor kan man ikke kose seg med noe uten alkohol? Får inntrykk av at mange på DiB har alkoholproblem, det er liksom fy fy å kose seg med mat på en onsdag, men man MÅ "kose seg" med å bli full eller brisen. Hva har skjedd med verden? Ikke noe rart det er så mye drikkepress... Anonymous poster hash: 08a51...397 Og man løser ingen problemer med å måtte være brisen for å ha sex, snakke sammen og dele følelser. Det hjelper null i hverdagen hvis man er seksuelt forknytt og ikke klarer å prate sammen uten å drikke. Anonymous poster hash: 08a51...397 Og jeg sa aldri dette. Misforstår innlegget med vilje eller? Jeg sier ikke at man skal drikke seg til mot. Jeg sier ikke at man alltid skal bruke alkohol slik du her insinuerer. Jeg sier det er sunt å innimellom kose seg sammen med et glass vin eller to, slappe av, prate sammen, om man ikke liker alkohol gjør man da selvsagt ikke det. Men jeg og tydeligvis flere kunne godt tenkt seg dette. OG det er et råd fra samlivsterapeuter. Og JA, for par som kanskje har gått igjennom en vanskelig periode, ikke hatt sex på lenge, så kan et par glass vin faktisk være løsningen for mange. Og det helt uten at noen er eller blir alkoholikere av den grunn. Dere må slutte å dra ting LANGT ut av proporsjoner her i dette forumet. Men hvorfor MÅ man være beruset for å kose seg? Det er det jeg reagerer på. Hvorfor ikke respektere at din partner ønsker å kose seg uten alkohol? Anonymous poster hash: 08a51...397 Hun skriver jo ikke det! Herregud så håpløst! Anonymous poster hash: 2d0c7...5b2
petitt Skrevet 25. oktober 2015 #16 Skrevet 25. oktober 2015 Alle trenger å drikke litt sammen en gang i blant, ja, så lenge du ikke har rusproblemer av noe slag da. Men folk ellers, par som har vært sammen lenge. Det er faktisk en samlivsekspert som sa det en gang, del ei flaske vin, bli litt småberuset sammen, forfør hverandre, kjenn på samhørigheten. Joda, neida, så jeg har en samboer som er helt lik HI, bare at min ikke liker vin heller Når han skal drikke noe alkoholholdig da skal det være full fest og hæla i taket, ja, det er ikke mer enn et par ganger i året det heller når sant ska sies, men det å kunne dele en vin sammen, lage seg noen drinker og bare kose seg sammen en lørdagskveld, dét kunne jeg tenkt meg også! Så jeg som ikke liker alkohol må tvinge meg til å drikke og bli full og føle meg ekkelt fordi det er "sunt"? Hvorfor kan man ikke kose seg med noe uten alkohol? Får inntrykk av at mange på DiB har alkoholproblem, det er liksom fy fy å kose seg med mat på en onsdag, men man MÅ "kose seg" med å bli full eller brisen. Hva har skjedd med verden? Ikke noe rart det er så mye drikkepress... Anonymous poster hash: 08a51...397 Og man løser ingen problemer med å måtte være brisen for å ha sex, snakke sammen og dele følelser. Det hjelper null i hverdagen hvis man er seksuelt forknytt og ikke klarer å prate sammen uten å drikke. Anonymous poster hash: 08a51...397 Og jeg sa aldri dette. Misforstår innlegget med vilje eller? Jeg sier ikke at man skal drikke seg til mot. Jeg sier ikke at man alltid skal bruke alkohol slik du her insinuerer. Jeg sier det er sunt å innimellom kose seg sammen med et glass vin eller to, slappe av, prate sammen, om man ikke liker alkohol gjør man da selvsagt ikke det. Men jeg og tydeligvis flere kunne godt tenkt seg dette. OG det er et råd fra samlivsterapeuter. Og JA, for par som kanskje har gått igjennom en vanskelig periode, ikke hatt sex på lenge, så kan et par glass vin faktisk være løsningen for mange. Og det helt uten at noen er eller blir alkoholikere av den grunn. Dere må slutte å dra ting LANGT ut av proporsjoner her i dette forumet. Men hvorfor MÅ man være beruset for å kose seg? Det er det jeg reagerer på. Hvorfor ikke respektere at din partner ønsker å kose seg uten alkohol? Anonymous poster hash: 08a51...397 Altså, man MÅ ikke være beruset for å kose seg, jeg sitter faktisk å leser dette til min partner nå og han ler over hvor langt enkelte drar ting ut av kontekst i forum. Jeg vil ikke gå innpå mitt og hans privatliv, men jeg holder likevel fast ved at jeg også har et ønske om at jeg og han kan sitte sammen, ta oss en Irish eller noe uten at det er full fest og fyll. Om du ikke forstår så tror jeg dette er feil tråd for deg da de aller fleste vil skjønne HI her. Du har tydeligvis opplevd noe som gjør noe vanskelig? Det er uansett ikke sånn ALLE er.
Mamma_til_2 Skrevet 25. oktober 2015 #17 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg drikker ikke sammen med mannen men det er for at jeg drikker kun når jeg er på fest og fordeling jeg liker at det er en helt edru person i huset sammen med mine barn.
petitt Skrevet 25. oktober 2015 #18 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg drikker ikke sammen med mannen men det er for at jeg drikker kun når jeg er på fest og fordeling jeg liker at det er en helt edru person i huset sammen med mine barn. Om man skal ha en sånn kosekveld med mannen sin så tenker iallefall jeg at det er når ungene ligger over hos bestemor og bestefar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå