Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sender deg en god klem Mysill. Det er bare å brette opp ermene og prøve igjen. Må aldri gi opp. Det går til slutt <3

Fødti1991: Tusen takk :) Jeg gikk først på Synarela i 3 uker, deretter både Synarela og Gonal-f i 9 dager før uttak. Fikk ut 5 egg, og bare 1 ble befruktet, men det holdt :) Gikk på Lutinus i 14 dager etter uttak, så var jeg ferdig med all medisin deretter. Tar bare folat nå :)

Hvordan har det gått med deg?

Har ett egg på frys..Det er den siste sjansen jeg har...Så håper virkelig at det er et gullegg.........
siste sjanse for assistert befruktning? :( så leit... har du barn fra før?

jeg skal prøve stimulering denne eller neste måned og er veldig spent.

Her er alder og lite egg problemstillingen..

Ingen barn fra før av nei.

Mannen ønsker ikke flere runder etter dette. Neste innsett blir det 8.i rekken.

Fortsetter under...

Annonse

Hei hei! Har holdt meg litt på baksiden og kun lest hvordan dere har hatt det. Har hatt innmari mye på planene etter innsett den 18.12.15 og jeg testet positivt i går. Kan ikke tro det.😉 det klaffet på første søskenforsøk! 😉 Skal teste engang til til uka og så ringer jeg til sykehuset. 😇

Annonse

Å mysill så bra at di sjekker å slik sånn at d kan bli d beste utfallet! Hva er d di skal se etter nå?

Eg ringte å snakket med dem i går å d går fint å ringe hver mnd når en får mensen å spør om ledig plass :D sitter nå å skal ta blodprøve får å se om eg må gå på blodfortynnene uder neste runde :( ufffff

Etter samtale med klinikken i dag blir jeg henvist til en ny kikkhullsoperasjon før vi kan prøve oss på fryseforsøket. Så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet sikkert....

Hei

Lister meg inn for å høre om du vil fortelle hva du skal nå? Ser ut til at du har gjort det før? jeg var gjennom slik runde i høst så bare lurer på hvorfor noen gjør det flere ganger?

Å mysill så bra at di sjekker å slik sånn at d kan bli d beste utfallet! Hva er d di skal se etter nå?

Eg ringte å snakket med dem i går å d går fint å ringe hver mnd når en får mensen å spør om ledig plass :D sitter nå å skal ta blodprøve får å se om eg må gå på blodfortynnene uder neste runde :( ufffff

De skal vel se over alt på nytt. Ny klinikk...

Forrige gang jeg gjorde samme inngrep var på et lite lokalt sykehus (henvist av fastlege)...Som tydeligvis ikke hadde mye kunnskap.

Men nå blir jeg henvist til et annet sykehus av fertilitets legen.

De sjekker endometriosen og livmoren og evt andre ting. Se om de finner en årsak til at spiren ikke vil sitte.

Jeg har vel ønsket å ta denne undersøkelsen på nytt selv også før det siste forsøket.

Så bra at du kan sjekke om de har ledig plass til deg :)

Ikke noe pes med blodfortynnende. Hatt det de to siste forsøkene jeg også. Blir nok ved siste innsetting også.

Etter samtale med klinikken i dag blir jeg henvist til en ny kikkhullsoperasjon før vi kan prøve oss på fryseforsøket. Så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet sikkert....

Hei

Lister meg inn for å høre om du vil fortelle hva du skal nå? Ser ut til at du har gjort det før? jeg var gjennom slik runde i høst så bare lurer på hvorfor noen gjør det flere ganger?

Jeg hadde samme inngrep rundt 2009 om jeg ikke husker helt feil. Men da var det fastlegen som henviste meg til det lokale sykehuset..Etter MYE mas fra meg.

Fertilitets klinikken vi da tilhørte mente det ikke var noen mening i å ta denne undersøkelsen. (Vi var da uforklarlig barnløse)

Fikk påvist endometriose og sammenvoksninger etter forrige sjekk.

Nå tilhører vi jo en ny klinikk (privat). Har hatt 3 forsøk der også nå uten å lyktes..

Så de ønsker en ny sjekk for å se om endometriosen har blitt verre...Eller om det er noe annet som kan gi klarhet i ting?

Synes i grunn det er helt greit...Har jo hatt 7 negative forsøk nå...

Men jeg er jo litt utålmodig..Og denne ventingen.....sukk

Hei

Jeg hadde samme inngrep rundt 2009 om jeg ikke husker helt feil. Men da var det fastlegen som henviste meg til det lokale sykehuset..Etter MYE mas fra meg.

Fertilitets klinikken vi da tilhørte mente det ikke var noen mening i å ta denne undersøkelsen. (Vi var da uforklarlig barnløse)

Fikk påvist endometriose og sammenvoksninger etter forrige sjekk.

Nå tilhører vi jo en ny klinikk (privat). Har hatt 3 forsøk der også nå uten å lyktes..

Så de ønsker en ny sjekk for å se om endometriosen har blitt verre...Eller om det er noe annet som kan gi klarhet i ting?

Synes i grunn det er helt greit...Har jo hatt 7 negative forsøk nå...

Men jeg er jo litt utålmodig..Og denne ventingen.....sukk

Ja da hadde nok jeg og tatt den operasjonen en gang til. Det er ikke lett vite hva det er som gjør at det ikke fester seg. Jeg fikk tatt hysteroskopi og for å sjekke om det var noe i livmoren som kunne tilsi at det ikke ville feste seg men alt så greit ut. Har endo jeg og som ble påvist nettopp. Har di gjort andre ting på klinikken(privat) enn i offentlig? Evt hva gjør de annerledes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...