Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde vi bodd i nerheten hadde jeg gladelig hjulpet deg med barnepass. Ikke så mange som vet noe her eller. Håper virkelig på tidenes julegave i år. Hadde vært stas ;)

Kan ikke komme på en god unskyldning for barnepass for øyeblikket eller..Lever i en surrete boble :P

Ser ut til at det kan bli mange flotte egg på dere da :) *tommel opp*

Fortsetter under...

Å søte deg :) :)

Ja tenk så gøøøy!!

Nå gidder eg egentlig ikke være så veeeldig positiv, bedre å vær litt pesimist enn å gå på den super smellen å dette fra himmel til kjeller på null komma niks.. D er så vondt!

Jeg vet...Men må prøve å være litt positiv også..Vårt siste fersk forsøk..Redd at det ikke skal gå nå også..Redd for å gå på en smell.

Har litt trykk i magen enda etter uttak. Merkes godt når jeg setter meg og når jeg går..

Men de så ikke noe veske i buken.

Så klarte jeg det kunst stykket å ramle på isen i dag. Hele ryggen er blå.. Virkelig fått det til :S

Ja tenk happy tanker, dere har jo veldig mange på frys så d er jo kjempe positivt-er nok akkurat da dere ikke trenger d ;)

På isen? Hvor i landet kom du fra sa du?

I morgen dr vi heldig om vi får se litt sludd :P

Masse god bedring å ruging ;)

Når begynner du å teste foresten?

Ja tenk happy tanker, dere har jo veldig mange på frys så d er jo kjempe positivt-er nok akkurat da dere ikke trenger d ;)

På isen? Hvor i landet kom du fra sa du?

I morgen dr vi heldig om vi får se litt sludd :P

Masse god bedring å ruging ;)

Når begynner du å teste foresten?

Her var det 1 av 4 egg som ble fryst som "perfekt" blastocyst i dag.

På isen ja :P

Når det regner og er 0°c så hender det at det fryser på..Så ishinne ute.

Når jeg begynner å teste?

Jeg tester ikke før testdagen jeg har fått av klinikken.

Makter ikke holde på med det utenom..Tuller for mye med psyken..hehe

Tror jeg er den eneste som ikke drver med testing i rugetiden (før testdagen)

Endret av Mysill

Wow grattis med frys, heldigen!!! O lykke!!

Usj ja er no herk-får gå me tagger hihi

Hoho du er flink!

Eg skal ta test på tirsdag-bare for å hvertfall få sett en garantert positiv test-el-sprøyta ;)

Så tester eg på mandag bare for å se om sprøyta er ute av systeme.. Så kommer eg til å låve meg selv å ikke teste mer mn kommer garantert til å teste hver dag fra dag 10 :o

Ja eg er testegal-hsr derfor kjøpt 20 billigtester fra ebay huff huff!!

Annonse

Hei jenter :)

Vet dere hvorfor de bruker forskjellige medisiner selv om det er på samme sykehuset? Jeg er ruger på 7.dagen etter ICSI på St.Olavs. Jeg brukte Synarela og Gonal-f, men ser at andre som har vært der bruker helt andre typer medisin. Noen som vet hvorfor? Masse lykke til videre alle tapre jenter :)

Klem fra Linda

Anonymous poster hash: e079a...6d4

Hei jenter :)

Vet dere hvorfor de bruker forskjellige medisiner selv om det er på samme sykehuset? Jeg er ruger på 7.dagen etter ICSI på St.Olavs. Jeg brukte Synarela og Gonal-f, men ser at andre som har vært der bruker helt andre typer medisin. Noen som vet hvorfor? Masse lykke til videre alle tapre jenter :)

Klem fra Linda

Anonymous poster hash: e079a...6d4

Aner ikke jeg..

De prøver seg frem tenker jeg. Man reagerer jo forskjellig. Kanskje noe funker bedre på de med div tilstander?

Jeg brukte gonal-f hos St.Olav.

Ble satt på Menopur hos Hausken.

Endte med en blanding av Menopur og Bemfola til slutt.

Annonse

Skal du sette ny ovitrelle i morgen? Ikke lenge igjen til du kan teste

Er mange hormoner/preparater å velge mellom så de prøver seg nok bare frem i førsteomgang så ser de hva som fynker best ;)

Japp. Halv dose i morgen. Tok 1,5 dose før egguthenting.

Åja, trodde en trengte full dose for at eggposene elle egga skulle slippe fortere.. Derfor du hadde så vondt under uttak kansje?

Ja jeg hadde full dose (en sprøyte) , men hadde en halv dose til i tillegg.

Så skal jeg ta siste rest av den andre nå. Er for å få ekstra hcg støtte.

Smertene var vel delvis grunnet endo tror de?

Men jeg (og flere i min familie) er slik at vi ikke reagerer på vanlige doser med smertestillende og bedøvelse. Vi må ha MYE mer...Det er visst ikke noe som er så enkelt å forstå for noen leger osv..Samt at de sliter med å finne riktig dose når de øker..

Ved mitt 3 forsøk (2009) fikk jeg så mye at jeg ikke skulle ha klart å stå på beina selv etterpå..Eller snakke klart ifølge hun som doserte..

Men jeg snakket både tydelig og gikk selv rett etter det uttaket.

Sykepleierne stusset bra..Måtte vere igjen en stund etterpå tilfelle kvalme o.l..men ingenting..

Med meg går det egentlig veldig bra 😊 En uke siden innsett av et 6 dagers embryo... Kan ikke få testet pga otrivellesprøyter, men kjenner det er like greit 😊 Veldig spennende uke i møte nå 🙈 Fikk mens på rugedag 8 sist gang, så blir nok en nervepirrende dag imorgen.....

Hadde uttak idag, ga beskjed om at eg blir hyyysterisk i stoln hehe..

Så når eg kom i stolen-ble hysterisk så fikk eg faktisk vival intrevenøst, å eg sa si d hjalp, husker ikke at hsn satt mellom beina mine en gang haha..

Men 18 egg ut så eg er STOOOORfornøyd!! Hadde aldri trodd d fra min ene eggstokk hihi

Heldige dere rugejenter!

Hadde uttak idag, ga beskjed om at eg blir hyyysterisk i stoln hehe..

Så når eg kom i stolen-ble hysterisk så fikk eg faktisk vival intrevenøst, å eg sa si d hjalp, husker ikke at hsn satt mellom beina mine en gang haha..

Men 18 egg ut så eg er STOOOORfornøyd!! Hadde aldri trodd d fra min ene eggstokk hihi

Heldige dere rugejenter!

Åååååå intravinøst...Drt funker SÅ mye bedre enn bare tabletter...

18 egg er jo KJEMPE bra! Grattis!

Håper det er mange gullegg der :)

Med meg går det egentlig veldig bra 😊 En uke siden innsett av et 6 dagers embryo... Kan ikke få testet pga otrivellesprøyter, men kjenner det er like greit 😊 Veldig spennende uke i møte nå 🙈 Fikk mens på rugedag 8 sist gang, så blir nok en nervepirrende dag imorgen.....

1 uke siden innsett i morgen her. Satte ny dose ovitrelle i går så ikke no snik testing her eller. Men synes det er veldig greit. Holder med å ta en test :P

Fått tidlig blødning du også ja.

Hva går du på nå da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...