Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Vil mine venner få beskjed om dette? Kan jeg aktivere kontoen igjen og så er alt som før? Må jeg legge til alle venner på nytt når jeg aktiverer kontoen igjen? Anonymous poster hash: db2ea...48b
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Nei, de får ikke beskjed om det. Men om du har kommentert under bildene deres f.eks så vil dette bli borte etter hvert, pluss om du har blitt tagget på noe så vil også navnet forsvinne. Mange som også legger merke til dette når de plutselig har 1 venn mindre på venne listen sin. Tro det eller ei folk merker sånt! Du kan åpne fb din og alt er som før. Men man kan også slette permanent og da vil alt bli borte etter 14 dager. Jeg har slettet min nå snart 1,5 år siden herregud livet er bedre uten fb lykke til Anonymous poster hash: 915a6...b8d
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 Skulle skrive en sånn *** Ps: hvorfor vil deaktivere fb din forresten? Anonymous poster hash: 915a6...b8d
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #4 Skrevet 22. oktober 2015 Hvordan får en slettet kontoen ? Og hvem har myndighet til å slette en død's konto? Anonymous poster hash: 4ea0e...568
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 Når du deaktivere kontoen din så fryser du den egentlig. Ingen får beskjed om noe før de evt søker deg opp å de ikke finner deg, da vil de antageligvis kontakte deg å lure på om du har vettet i behold siden du ikke er på face. Ellers så ligger kontoen der med venner, statuer, bilder og annet innhold til du velger å evt reaktivere kontoen. Anonymous poster hash: 7680d...573
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Hvordan får en slettet kontoen ? Og hvem har myndighet til å slette en død's konto? Anonymous poster hash: 4ea0e...568 Permanent mener du? Hvis man skal slette fb til en som er død så må noen i familien kontakte fb. Hvordan melder jeg fra om en avdød person eller en brukerkonto jeg vil hedre? Hedre brukerkontoen: Hedrede brukerkontoer er steder der venner og familie kan samles og dele minner etter at noen har gått bort. Å hedre en brukerkonto bidrar også til å sikre den, ettersom ingen kan logge seg inn på den. Les mer om hva som skjer med hedrede brukerkontoer. Vi hedrer Facebook-kontoen til en avdød person når vi mottar en gyldig forespørsel om dette. Husk at vi selv ikke i slike situasjoner kan oppgi innloggingsinformasjonen til noen andres brukerkonto. Det er alltid et brudd på Facebooks retningslinjer å logge seg inn på noen andres brukerkonto. Hvis du ønsker å rapportere en brukerkonto som skal hedres, kan du kontakte oss. Fjerne brukerkontoen: Bekreftede nære familiemedlemmer kan be om at vi fjerner brukerkontoen til en avdød bruker fra Facebook. Anonymous poster hash: 915a6...b8d
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #7 Skrevet 22. oktober 2015 Hvordan sletter jeg brukerkontoen min permanent? Hvis du ikke tror du kommer til å bruke Facebook igjen, kan du be om å få brukerkontoen slettet permanent. Husk at du ikke kan aktivere kontoen på nytt eller hente noe av det du har lagt til. Før du gjør dette, vil du kanskje laste ned en kopi av informasjonen din fra Facebook. Hvis du deretter vil at brukerkontoen skal slettes permanent uten mulighet for gjenoppretting, kan du logge på brukerkontoen din og gi oss beskjed. Når du sletter brukerkontoen din, vil ingen kunne se den på Facebook. Det kan ta opptil 90 dager å slette alle tingene du har publisert, for eksempel bilder, statusoppdateringer eller andre data lagret i systemer for sikkerhetskopiering. Mens vi sletter denne informasjonen, er den ikke tilgjengelig for andre som bruker Facebook. Noen av tingene du gjør på Facebook, blir ikke lagret i brukerkontoen din. En venn kan for eksempel fortsatt ha meldinger fra deg selv etter at du har slettet kontoen din. Den informasjonen beholdes når du sletter brukerkontoen din. Anonymous poster hash: 915a6...b8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå