Gå til innhold

Jobblogg NAV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er arbeidssøker og signerte på et skriv om blant annet å lage jobblogg på nav.no, noe jeg har gjort aktivt siste ukene. Men så dukker det opp et brev i posten i dag om at dagpenger stoppes og jeg oppdager at grunnen er at jeg ikke har delt jobbloggen med NAV, jeg har bare ført den for meg selv. Har tydeligvis klønet og ikke skjønt at den måtte deles for å oppfylle kriteriene.

Noen som har erfaring med det samme og har noen råd? Er ganske så fortvilet her.

Anonymous poster hash: 2bc5b...520
Skrevet

Øh aldri hørt om at man må skrive jobblogg. Når jeg fikk dagpenger en periode i fjor så fikk jeg beskjed om å skrive jobblogg for min egen del men det var helt frivillig. Då jeg dropet det etter et par uker da jeg ikke følte behov for det. Har ikke snøring på om den ble delt med nav eller ikke men trodde at nav kunne se jobbloggen så dette er nytt for meg. Ta å klag skriftlig du, husk å være fornuftig i klagen din.

Anonymous poster hash: f992c...9c0

Skrevet

Takk for tilbakemelding! Hadde jeg ikke ført jobblogg i det hele tatt hadde jeg skjønt det, men jeg har gjort det uten å dele. Skikkelig kløn fra min side, men synes ikke jeg fortjener å bli straffet for det. Noen flere som har erfaringer eller jobber i NAV her?

Skrevet

De burde gitt deg en advarsel, er helt enig i at du ikke fortjener dette. Er som at nav forhånddømmer alle som søker om dagpenger til å være late :(

Anonymous poster hash: f992c...9c0

Skrevet

Jeg vet at jobblogg er en vilkårene når man får sosial stønad

Anonymous poster hash: c5b5c...7ea

Skrevet

Jeg vet at jobblogg er en vilkårene når man får sosial stønad

Anonymous poster hash: c5b5c...7ea

Jobblogg er ført, den er bare ikke delt... Håper likevel de kan se at det har vært aktivitet der og ikke henger seg opp i "del"-knappen.

Skrevet

Er det noen fra NAV her? Kan jo ikke bare være meg som har fylt ut jobblogg, men likevel fått stopp på dagpenger fordi dele-knappen ikke er aktivisert. Jobbloggens aktivitet er vel dokumentasjon nok for at jeg har gjort det jeg skal gjøre?

Skrevet

Jeg jobbet i NAV. Ring og snakk med saksbehandler i morgen du, er ikke verre enn det. Endre innstillingene nå slik at de kan gå inn og se de i Arena mens du snakker med de.

Anonymous poster hash: e8786...a19

Skrevet

På tide at jeg legger meg når jeg klarer å få overskriften her til å bli juleblogg. Haha

Anonymous poster hash: ade6f...378

Skrevet

På tide at jeg legger meg når jeg klarer å få overskriften her til å bli juleblogg. Haha

Anonymous poster hash: ade6f...378

😂

Anonymous poster hash: cdd84...465

Skrevet

Dette burde kan løse med og ringe saksbehandler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...