Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lille snuppa vår har nå hatt feber i 5 dager. Hun våkner ofte med over 39 i feber. Var hos legen for noen dager siden og de målte 99 i crp. De fannt imidlertidig ikke ut hva som feiler henne? Hun er 8 måneder. De satte henne på pencillin pga forhøyet crp. Feberen vil fortsatt ikke slippe. Våknet i dag med 39,5 i feber... Bør jeg kontakte legen igjen i dag? Skal uansett ta ny crp i morgen. Trodde kanskje det var tenner på veg, men det gir vel ikke høy crp? Noen råd her?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144242625-crp-p%C3%A5-99/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm,noe er jo galt når CRP er så høy. Du kan jo ringe dem og høre, det er jo de som kjenner dere, ikke vi her inne. Har hun noen virkning av paracet? Er allmenntilstanden grei? Utslett? Dette er sikkert ting legekontoret vil spørre om. Jeg regner med at de sjekket ører, hals, lunger og hjerte for å prøve å finne årsaken?

God bedring!

Allmenntilstand er alfa og omega. Spiser? Tisser? Sover? 99 er høyt, hvertfall når de ikke vet hvor infeksjonen sitter! Fint at dekket med penicillin, men hvis du er urolig ;barnet ikke bedre) ville jeg dratt igjen. Hun har ho fortsatt feber, så er vel ikke blitt så mye bedre? Jeg hadde heller sjekket en gang for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...