Gå til innhold

Svart føflekk på siden av brystet - høygravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe poeng å gå til legen m den nå??

Det var femåringen som oppdaget den igår når jeg skulle skifte. Føflekken ligger mot armhulen.

Den er ikke tykk, helt flat som at den går i ett med huden.

Anonymous poster hash: 8963c...ae1

Skrevet

Hadde d selv..på samme sted! Merka at den var veldig sort og den klødde litt iblan . Var helt flat.. Men trodde den hadde vokst litt . så gikk til legen og det var forstadie til kreft og ble fjerna. Greit å gå til legen for er ofte flere mnd ventetid hos hudlege. Greit å være sikker!

Anonymous poster hash: aa29b...150

Skrevet

Skal komme med et bilde

Skrevet

Bilde av føflekken

post-42-68991_thumb.jpg

Skrevet

Ja, den er ganske mørk, ujevn, og den er ny. Som nevnt over er det lang ventetid på hudlege, det skjer ingenting før du har født uansett. Ta det opppå neste kontroll.

Skrevet

Jeg fikk også sorte flekker spesielt på undersiden av brystet da jeg var gravid. De gikk bort etter en liten stund etter at jeg hadde født. Har aldri tenkt på dem siden og de er der jo ikke nå.. Men sikkert greit å få det sjekket, men det trenger jo ikke være kreft..

Skrevet

Jeg ville ha sjekket det raskt uansett. det ervel omtrent nesten helt sikkert ikke kreft. Men HVIS det mot formidning skulle være det, er det om ågjøre å ta den så fort som overhodet  mulig. De venter ikke til babyen er ute.

Dra til legen så snart du kan.

Anonymous poster hash: def84...7fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...