Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Har en hel ytrefilet av svin, lurte på om det går og lage lapskaus av den? Bør jeg koke den i såfall og hvor lenge tror dere? Anonymous poster hash: 85f12...315
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Klart du kan, men det ville være å sløse med godt og mørt kjøtt.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 Klart du kan, men det ville være å sløse med godt og mørt kjøtt. Det var det eneste jeg hadde i fryseren, prøver å spise ut om dagen også fikk jeg lyst på lapskaus men da prøver jeg meg på det! Anonymous poster hash: 85f12...315
MarianeA Skrevet 22. oktober 2015 #4 Skrevet 22. oktober 2015 Klart du kan, men det ville være å sløse med godt og mørt kjøtt. Sløse med godt kjøtt? Lapskaus er da både sunt og godt.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 Ja, det er kjempegodt, men man kan fint bruke billigere kjøtt i det, det blir jo like godt.
Himmel og hav Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Ytrefilet er jo ikke noe kjøtt som er egnet til koking. Det kan fort bli tørt og kjedelig. Det har jo heller ikke noe fett eller bein som gir god kraft. Jeg ville ikke gjort det.
Miss Chocolate Skrevet 22. oktober 2015 #7 Skrevet 22. oktober 2015 Mener at svin blir tørt om du koker det for lenge...? Så tilsett det mot slutten. Jeg ville heller laget lapskaus av grytekjøtt eller svineknoke, så får du god kraft fra kjøttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå