Gå til innhold

MA

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Føler med deg, jeg fikk samme beskjeden i dag. 10 uker på vei, ikke liv siden uke 7. Har hatt en MA tidligere og medisinsk abort. Gikk greit igrunn, litt vondt men vært psykisk. Var over på noen timer hos meg,blødde et par uker etterpå. Håper det går bra med deg, det er tungt og vanskelig.

Anonymous poster hash: 36acb...143

Jeg hadde en ma i uke 6, men fikk det bekreftet en mnd senere på ultralyd. Hadde da mistet nesten alle symptomer. Så tok det fint og hadde forsonet meg med at det trolig ikke var liv på ultralyden. Økt fare for abort etter fylte 35 (glad for at kroppen ordner opp hvis noe er galt). Fikk cytotec. Blødde litt, ikke smerter. På kontroll etter halvannen uke, var det som jeg regnet med, nesten ikke kommet ut noe. Fikk da utskrapning. Det gikk veldig greit, trengte ikke noe smertelindring etterpå. Blødde små mengder (type truseinnlegg) i ca. 10 dager. Har fortsatt positive tester 2 uker etterpå. Håper det ikke drøyer i ukevis før syklusen er i gang igjen.

Lykke til! Håper det går greit med deg :) Vi skal nok få en spire igjen i julegave ;)

Anonymous poster hash: 9ff12...fd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...