Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Sitter på do her. Har ikke spesielt vondt i magen, litt kramper, men ikke sånn at jeg ikke fungerer. Men diaré er det uten tvil. I morgen er det FN - marked i barnehagen og det er allerede for lite folk. Blir det mindre folk nå, må de vel ratt avlyse hele greia. Kan jeg gå på jobb?? Jeg tenker om jeg er ekstremt nøye med hygienen og holder meg unna alt som har med mat å gjøre? Vet at jeg egentlig ikke skal og normalt ville jeg ikke ha vurdert det engang. Anonymous poster hash: 428a1...0c7
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Sitter på do her. Har ikke spesielt vondt i magen, litt kramper, men ikke sånn at jeg ikke fungerer. Men diaré er det uten tvil. I morgen er det FN - marked i barnehagen og det er allerede for lite folk. Blir det mindre folk nå, må de vel ratt avlyse hele greia. Kan jeg gå på jobb?? Jeg tenker om jeg er ekstremt nøye med hygienen og holder meg unna alt som har med mat å gjøre? Vet at jeg egentlig ikke skal og normalt ville jeg ikke ha vurdert det engang. Anonymous poster hash: 428a1...0c7 Nei! Jeg blir då provosert på at barnehager er så dårlig på bemanning! Dette er ikke din feil, men du bør ikke gå og fort smitte masse barn. Dette tullet med å vente 16 dager med å finne vikar!....-grrr! Sorry for utblåsningen. Men jeg er overbevist om at hvis det å jobbe i barnehage hadde vært et mannsdominert yrke ville en ha tatt inn vikar med en gang! Da hadde en funnet penger til det! Det er barna våres det er snakk om! God bedring! Anonymous poster hash: 1f47f...801
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 Varte bare et par timer og nå er jeg like fin igjen..... Hi Anonymous poster hash: 428a1...0c7
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #4 Skrevet 22. oktober 2015 Håper du ikke er smittsom og smitter barna. Da hadde iallfall jeg blitt utrolig sur! Det er nok basselusker i omløp om ikke de ansatte også skal drive å smitte barna fordi de ikke har vett til å holde seg hjemme. Anonymous poster hash: 0a1df...6f6
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 Hvis det er omgangssyke så ville i alle fall jeg som forelder foretrukket at fn-markedet ble utsatt fremfor å bli smittet. Men det høres jo ut som det ikke er det da siden det varte så kort. Noe du har spist kanskje? Anonymous poster hash: d5744...17f
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Så lenge du har god håndhygiene så synes jeg det er ok å dra på jobb. Det kan like gjerne være noe du har spist også. Hvis man skal bruke egenmelding på alt slikt som KAN smitte så må man få mye mer egenmeldinger til bruk. Anonymous poster hash: 4ea60...c3c
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #7 Skrevet 22. oktober 2015 Håper ikke du er en av de ansatte som sutrer over at foreldre ikke overholder karantene dagene sine når de har syke barn i alle fall! Det har noe med respekt for sine omgivelser å gjøre, man utsetter ikke folk for smitte, da får det store ringvirkninger. Anonymous poster hash: d55c1...95b
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #8 Skrevet 22. oktober 2015 Håper ikke du er en av de ansatte som sutrer over at foreldre ikke overholder karantene dagene sine når de har syke barn i alle fall! Det har noe med respekt for sine omgivelser å gjøre, man utsetter ikke folk for smitte, da får det store ringvirkninger. Anonymous poster hash: d55c1...95b Kan vel ikke helt sammenlignes. Jeg stjeler ikke sutten til naboen eller sikler over leker.... hi Anonymous poster hash: 428a1...0c7
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #9 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg plages med diaré innimellom,men jeg kjenner forskjell på den jeg har innimellom og den som kommer i forbindelse med omgangssyke. Og er jeg usikker holder jeg meg hjemme. Så om du ikke vet hvorfor så holder du deg hjemme. Du kan være så nøye med hygiene som bare det, men et host/nys, evt spytt når du snakker kan faktisk smitte!! Har sendt hjem kollegaer som tenker sånn som du, der det faktisk har vært omgangssyke men bare som diaré.. Anonymous poster hash: 4f984...569
TPK Skrevet 22. oktober 2015 #10 Skrevet 22. oktober 2015 Nei,du skal overhodet ikke på jobb! Selv om du vasker hendene så er det jo små barn, de vil kose, holde handa, sitte på fanget. Du er smittsom mer enn akkurat i rumpa.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #11 Skrevet 22. oktober 2015 Er du på jobb hi? Håper ikke det, du burde selvflølgelig holde deg hjemme. Det er jo enda værre at det er FN dag, da er det jo enda mer folk å smitte. Anonymous poster hash: d7c44...698
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå