Gå til innhold

Hvilken salve/krem er best mot herpes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var dum som ung og betaler for det ennå.

Får utbrudd en sjelden gang, og stort sett kun hvis jeg både er syk,stresset og har mensen samtidig. Det har jeg nå!

Og utbruddet er dritvondt... Klart meg tidligere med zovirax,men den hjelper ikke nå.

Tips?

Anonymous poster hash: 8a16e...73e

Fortsetter under...

Skrevet

Kanskje du trenger en tablettkur?

Anonymous poster hash: b7f8b...98d

Skrevet

Kanskje du trenger en tablettkur?

Anonymous poster hash: b7f8b...98d

Ja,kanskje... Ee ikke noe stort utbrudd, er 4 blemmer som kommer på samme sted hver gang. Bare at de pleier å gå bort etter 3-4 dager med zovirax. Nå har det gått en uke og de er fortsatt skikkelig vonde. Det sprenger og brenner ,og de ligger sånn til at buksa gnager rett på,så jeg ser jo helt teit ut når jeg går antagelig. Har på plaster,men de hjelper ikke.

Aldri behøvd tablettkur før,fikk zovirax av legen første gang, og har bare bedt om ny resept ved behov, så jeg har ikke pratet mer med legen om det heller.

Må han se det for å gi meg tabletter? Eller kan jeg bare ringe og be om samtale på tlf?

Flaut nok å ha dette,om jeg ikke må vise meg frem igjen også... Tok prøver av blemmene og blodprøver første gang, så jeg vet at det er herpes også...

Skrevet

Så snodig, jeg fikk også utbrudd ikveld. Første gangen på ett år :(

Jeg sverger til Inotyol salve, veldig klissete men funker som fy. Og så må jeg begynne på Zovirax tabletter med en gang, ellers får jeg kjempestore utbrudd.

Jeg har type 1, altså munnvarianten, men i underlivet.

Anonymous poster hash: afc26...15d
Skrevet

Så snodig, jeg fikk også utbrudd ikveld. Første gangen på ett år :(

Jeg sverger til Inotyol salve, veldig klissete men funker som fy. Og så må jeg begynne på Zovirax tabletter med en gang, ellers får jeg kjempestore utbrudd.

Jeg har type 1, altså munnvarianten, men i underlivet.

Anonymous poster hash: afc26...15d

Å, så zovirax finnes som tabletter også?

Jeg har begge typene jeg, skikkelig flaks :-P

Får se an til å morgen, og evt ringe legen.

Vondt!

God bedring fra en herpesdame til en annen :-)

Skrevet

Prøv å få tak i en salve som heter Creanolona. Jeg var svært plaget med store væskende sår rundt munnen i ungdommen, var hos leger og hudspesialister og fikk utallige kremer og salver, ingenting fungerte og utbruddene ble verre og verre for hver gang.

Så kom besteforeldrene hjem fra utlandet med Creanolona, og det er den eneste som har fungert for meg.

Sårene var grodd innen et par dager, og de kom sjeldnere og sjeldnere. Smørte med en gang jeg kjente kriblingen som var starten, og da brøt det ikke ut.

Nå har jeg ikke lenger utbrudd i det hele tatt.

Anonymous poster hash: e70bd...9b8

Annonse

Skrevet

Prøv å få tak i en salve som heter Creanolona. Jeg var svært plaget med store væskende sår rundt munnen i ungdommen, var hos leger og hudspesialister og fikk utallige kremer og salver, ingenting fungerte og utbruddene ble verre og verre for hver gang.

Så kom besteforeldrene hjem fra utlandet med Creanolona, og det er den eneste som har fungert for meg.

Sårene var grodd innen et par dager, og de kom sjeldnere og sjeldnere. Smørte med en gang jeg kjente kriblingen som var starten, og da brøt det ikke ut.

Nå har jeg ikke lenger utbrudd i det hele tatt.

Anonymous poster hash: e70bd...9b8

Takk for tips! Dette skal jeg undersøke :-)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...