Gå til innhold

Noen som har prøvd circadin mot søvn mangel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Circadin er jo et naturlig preparat og ikke farlig å ta. Jeg fikk det fordi jeg hadde en tendens til å våkne i fire femtida om morgenen, De fungerte på det men da jeg fikk problemer med innsovning også måtte det sterkere lut til og jeg fikk innsovningstabletter. 

Anonymous poster hash: e16bc...c01

Veldig god effekt av circadin, null bivirkninger eller hangover som mange andre medisiner gir. Men måtte være i seng ikke så lenge etter inntak for å oppnå full effekt.

Anonymous poster hash: 9e7db...81f

Jeg hadde suveren effekt første 2-3 kveldene, men måtte som nr. 3 sier legge meg med det samme jeg tok tablettene.

Etter de første 2-3 nettene fikk jeg bare mer og mer bivirkninger. Fikk mye kramper av dem (våknet av kramper), våknet etter 3-4 timer og fikk ikke sove igjen, og fikk veldig hangover.

Prøvde på igjen en natt nylig da jeg begynner å bli desperat. Men våknet igjen etter tre timer lys våken, men likevel utslitt.

Min kropp har en tendens til å ikke reagere "normalt" på noen medisiner, så det jeg forteller er ikke normalen ;)

Håper det fungerer for deg, de andre jeg vet om som bruker det har veldig god effekt av det.

Anonymous poster hash: 0fd62...2f0

Jeg brukte dem lenge, i tillegg til sovemedisin i perioder, fordi jeg sover svært dårlig. Jeg tror du ikke har noe å frykte, det er et naturlig hormon som regulerer søvn.

Mine søvnproblemer er så store at de ikke hjelper. Men jeg ville gitt dem en sjanse, de kan virke for deg. Tygg dem litt før du svelger, det anbefalte legen som hadde forhørt seg med andre leger.

Bivirkninger? Ingen jeg kan erfare.

Anonymous poster hash: cda9a...94b

Annonse

Jeg har prøvd litt forskjellige medisiner mot mine søvnvansker, og har landet på circadin. Andre medisiner får jeg kjempehang-over med. Jeg har hatt store søvnproblemer i rundt 20 år, så jeg er nok dessverre laget slik at jeg sjelden får dyp søvn, samt at jeg i periodevis ikke får sove (insomnia). Circadin hjelper bittelitt, og jeg slipper hang over, så jeg er alt i alt fornøyd.

Anonymous poster hash: 77a3e...c77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...