Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 Syns dusjkabinettet med glassvegger på alle sider er et mareritt å holde rent. Det blir tykt hvitt kalkbelegg på null komma svisj og jeg skrubber meg i hjel, men det blir liksom aldri helt skinnende rent. Kabinettet ser med andre ord alltid småmøkkete ut, selv når det er nyvasket. Vil en dampvasker ta knekken på kalkbelegget? Anonymous poster hash: 6db56...db5
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Det vet jeg ikke, men jeg har hørt at det er lurt å skylle dusjen godt med kaldt vann rett etter bruk.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 Det er bra fordi det fjerner alle bakteriene, men det tar nok ikke kalken dessverre. Prøv med et sanitærrengjøringsmiddel mot kalk :-) Anonymous poster hash: 0fd13...af7
amandine Skrevet 21. oktober 2015 #4 Skrevet 21. oktober 2015 Damp tar ikke kalk, men kalk er basisk og kan ganske enkelt fjernes med en syre, eddik eller sitron for eksempel. Ha eddik på en mikrofiberklut til glass.
fnun Skrevet 21. oktober 2015 #5 Skrevet 21. oktober 2015 Domestos funker hvis du bruker det jevnlig. (Det tar kalken, men bare et tynt lag om gangen.) Husk hansker.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #6 Skrevet 21. oktober 2015 Dampvasker er helt genialt. Men er det mye kalk bør du nok bruke en kalkfjerner i tillegg. Jeg bruker dampvaskeren på stekeovnen, absolutt alt fastbrent fjernes og ovnen blir skinnende ren uten bruk av kjemikalier 😀 Anonymous poster hash: 64ce9...68e
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #7 Skrevet 21. oktober 2015 Elsker min kärcher! 💛 Luftveiene mine liker ikke rengjøringsmidler og er herlig å slippe den stanken! Rengjør bl a dusjkabinettet med den, den gjør jobben. Går over med nal og det blir skinnende rent hos meg 👍🏻😊 Anonymous poster hash: 07539...a21
Isola&Lille+julegave Skrevet 21. oktober 2015 #8 Skrevet 21. oktober 2015 Spray på jif baderom. Tørk over hele overflaten i dusjen med en våt klut. Du kjenner at overflaten blir glatt. Skyll av med dusjen. Når det tørker, er det speilblankt! Tar 4 min etter en dusj 😊
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #9 Skrevet 22. oktober 2015 Hvor i all verden bor dere siden dere er så plaget med kalkrester? Jeg har alltid hørt vannet i Norge generelt ikke er så hardt at det ikke blir brukt så mye kalk her. Anonymous poster hash: 4e421...224
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #10 Skrevet 22. oktober 2015 Hvor i all verden bor dere siden dere er så plaget med kalkrester? Jeg har alltid hørt vannet i Norge generelt ikke er så hardt at det ikke blir brukt så mye kalk her. Anonymous poster hash: 4e421...224 Det er flere steder i Norge det er mye kalk i vannet. For eksempel fra mindre lokale vannverk og brønner. Ikke alle bor i stor by... Anonymous poster hash: f0a0f...d4d
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #11 Skrevet 22. oktober 2015 Hvor i all verden bor dere siden dere er så plaget med kalkrester? Jeg har alltid hørt vannet i Norge generelt ikke er så hardt at det ikke blir brukt så mye kalk her. Anonymous poster hash: 4e421...224 Det er flere steder i Norge det er mye kalk i vannet. For eksempel fra mindre lokale vannverk og brønner. Ikke alle bor i stor by... Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Hva i all verden mener du størrelsen på byen har med dette å gjøre?? Anonymous poster hash: 4e421...224
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #12 Skrevet 22. oktober 2015 Tusen takk for mange svar! Ser det er litt delte meninger. Skal teste alle tipsene deres, kanskje det blir en dampvasker uansett til rengjøring av komfyr og baderomsvegger. Anonymous poster hash: 6db56...db5
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2015 #13 Skrevet 22. oktober 2015 Hvor i all verden bor dere siden dere er så plaget med kalkrester? Jeg har alltid hørt vannet i Norge generelt ikke er så hardt at det ikke blir brukt så mye kalk her. Anonymous poster hash: 4e421...224 Det er flere steder i Norge det er mye kalk i vannet. For eksempel fra mindre lokale vannverk og brønner. Ikke alle bor i stor by... Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Hva i all verden mener du størrelsen på byen har med dette å gjøre?? Anonymous poster hash: 4e421...224 Store byer i Norge har kommunale vannverk og renseanlegg. Mange som bor i store byer glemmer tilsynelatende at det ikke er tilfellet for alle. Jeg snakker av egen erfaring da jeg har flyttet fra by til bygd. Du var overrasket over at det var stedvis mye kalk i vannet, var du ikke? Vel - der var svaret. Ja, det er steder i Norge med mye kalk i vannet. Anonymous poster hash: f0a0f...d4d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #14 Skrevet 23. oktober 2015 Hvor i all verden bor dere siden dere er så plaget med kalkrester? Jeg har alltid hørt vannet i Norge generelt ikke er så hardt at det ikke blir brukt så mye kalk her. Anonymous poster hash: 4e421...224 Det er flere steder i Norge det er mye kalk i vannet. For eksempel fra mindre lokale vannverk og brønner. Ikke alle bor i stor by... Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Hva i all verden mener du størrelsen på byen har med dette å gjøre?? Anonymous poster hash: 4e421...224 Store byer i Norge har kommunale vannverk og renseanlegg. Mange som bor i store byer glemmer tilsynelatende at det ikke er tilfellet for alle. Jeg snakker av egen erfaring da jeg har flyttet fra by til bygd. Du var overrasket over at det var stedvis mye kalk i vannet, var du ikke? Vel - der var svaret. Ja, det er steder i Norge med mye kalk i vannet. Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Så du mener at mindre byer ikke har kommunale vannverk og renseanlegg?? Interessant... Anonymous poster hash: 4e421...224
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #15 Skrevet 23. oktober 2015 Hvor i all verden bor dere siden dere er så plaget med kalkrester? Jeg har alltid hørt vannet i Norge generelt ikke er så hardt at det ikke blir brukt så mye kalk her. Anonymous poster hash: 4e421...224 Det er flere steder i Norge det er mye kalk i vannet. For eksempel fra mindre lokale vannverk og brønner. Ikke alle bor i stor by... Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Hva i all verden mener du størrelsen på byen har med dette å gjøre?? Anonymous poster hash: 4e421...224 Store byer i Norge har kommunale vannverk og renseanlegg. Mange som bor i store byer glemmer tilsynelatende at det ikke er tilfellet for alle. Jeg snakker av egen erfaring da jeg har flyttet fra by til bygd. Du var overrasket over at det var stedvis mye kalk i vannet, var du ikke? Vel - der var svaret. Ja, det er steder i Norge med mye kalk i vannet. Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Så du mener at mindre byer ikke har kommunale vannverk og renseanlegg?? Interessant... Anonymous poster hash: 4e421...224 Nei jeg mener ikke det. Jeg mener at det finnes mange steder i Norge uten. Og ja, det har gjerne sammenheng med str på stedet å gjøre. Ikke vær dum. Anonymous poster hash: f0a0f...d4d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #16 Skrevet 23. oktober 2015 Hvor i all verden bor dere siden dere er så plaget med kalkrester? Jeg har alltid hørt vannet i Norge generelt ikke er så hardt at det ikke blir brukt så mye kalk her. Anonymous poster hash: 4e421...224 Det er flere steder i Norge det er mye kalk i vannet. For eksempel fra mindre lokale vannverk og brønner. Ikke alle bor i stor by... Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Hva i all verden mener du størrelsen på byen har med dette å gjøre?? Anonymous poster hash: 4e421...224 Store byer i Norge har kommunale vannverk og renseanlegg. Mange som bor i store byer glemmer tilsynelatende at det ikke er tilfellet for alle. Jeg snakker av egen erfaring da jeg har flyttet fra by til bygd. Du var overrasket over at det var stedvis mye kalk i vannet, var du ikke? Vel - der var svaret. Ja, det er steder i Norge med mye kalk i vannet. Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Så du mener at mindre byer ikke har kommunale vannverk og renseanlegg?? Interessant... Anonymous poster hash: 4e421...224 Nei jeg mener ikke det. Jeg mener at det finnes mange steder i Norge uten. Og ja, det har gjerne sammenheng med str på stedet å gjøre. Ikke vær dum. Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Det var jo en konstruktiv måte å føre en diskusjon på. "Er du misfornøyd med den andre parten, begynn å rakke ned på personens intelligens..." Tusen takk for en givende samtale du. Anonymous poster hash: 4e421...224
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #17 Skrevet 23. oktober 2015 Hvor i all verden bor dere siden dere er så plaget med kalkrester? Jeg har alltid hørt vannet i Norge generelt ikke er så hardt at det ikke blir brukt så mye kalk her. Anonymous poster hash: 4e421...224 Det er flere steder i Norge det er mye kalk i vannet. For eksempel fra mindre lokale vannverk og brønner. Ikke alle bor i stor by... Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Hva i all verden mener du størrelsen på byen har med dette å gjøre?? Anonymous poster hash: 4e421...224 Store byer i Norge har kommunale vannverk og renseanlegg. Mange som bor i store byer glemmer tilsynelatende at det ikke er tilfellet for alle. Jeg snakker av egen erfaring da jeg har flyttet fra by til bygd. Du var overrasket over at det var stedvis mye kalk i vannet, var du ikke? Vel - der var svaret. Ja, det er steder i Norge med mye kalk i vannet. Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Så du mener at mindre byer ikke har kommunale vannverk og renseanlegg?? Interessant... Anonymous poster hash: 4e421...224 Nei jeg mener ikke det. Jeg mener at det finnes mange steder i Norge uten. Og ja, det har gjerne sammenheng med str på stedet å gjøre. Ikke vær dum. Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Det var jo en konstruktiv måte å føre en diskusjon på. "Er du misfornøyd med den andre parten, begynn å rakke ned på personens intelligens..." Tusen takk for en givende samtale du. Anonymous poster hash: 4e421...224 For all del. Gnål i vei og stikk fliser. Semantics, det er alt det er. Talemålet, generalisering, kall det hva du vil. Det er som det er, det finnes mange steder i Norge med mye kalk i vannet. Er det noe å diskutere? Anonymous poster hash: f0a0f...d4d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #18 Skrevet 23. oktober 2015 Hvor i all verden bor dere siden dere er så plaget med kalkrester? Jeg har alltid hørt vannet i Norge generelt ikke er så hardt at det ikke blir brukt så mye kalk her. Anonymous poster hash: 4e421...224 Det er flere steder i Norge det er mye kalk i vannet. For eksempel fra mindre lokale vannverk og brønner. Ikke alle bor i stor by... Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Hva i all verden mener du størrelsen på byen har med dette å gjøre?? Anonymous poster hash: 4e421...224 Store byer i Norge har kommunale vannverk og renseanlegg. Mange som bor i store byer glemmer tilsynelatende at det ikke er tilfellet for alle. Jeg snakker av egen erfaring da jeg har flyttet fra by til bygd. Du var overrasket over at det var stedvis mye kalk i vannet, var du ikke? Vel - der var svaret. Ja, det er steder i Norge med mye kalk i vannet. Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Så du mener at mindre byer ikke har kommunale vannverk og renseanlegg?? Interessant... Anonymous poster hash: 4e421...224 Nei jeg mener ikke det. Jeg mener at det finnes mange steder i Norge uten. Og ja, det har gjerne sammenheng med str på stedet å gjøre. Ikke vær dum. Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Det var jo en konstruktiv måte å føre en diskusjon på. "Er du misfornøyd med den andre parten, begynn å rakke ned på personens intelligens..." Tusen takk for en givende samtale du. Anonymous poster hash: 4e421...224 For all del. Gnål i vei og stikk fliser. Semantics, det er alt det er. Talemålet, generalisering, kall det hva du vil. Det er som det er, det finnes mange steder i Norge med mye kalk i vannet. Er det noe å diskutere? Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Nei, det er åpenbart ikke noe å diskutere med deg i alle fall. Jeg foretrekker å diskutere, eller generelt snakke/skrive, med folk som klarer å vise respekt for andre og ikke angripe folks intelligens. Anonymous poster hash: 4e421...224
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #19 Skrevet 23. oktober 2015 Hvor i all verden bor dere siden dere er så plaget med kalkrester? Jeg har alltid hørt vannet i Norge generelt ikke er så hardt at det ikke blir brukt så mye kalk her. Anonymous poster hash: 4e421...224 Det er flere steder i Norge det er mye kalk i vannet. For eksempel fra mindre lokale vannverk og brønner. Ikke alle bor i stor by... Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Hva i all verden mener du størrelsen på byen har med dette å gjøre?? Anonymous poster hash: 4e421...224 Store byer i Norge har kommunale vannverk og renseanlegg. Mange som bor i store byer glemmer tilsynelatende at det ikke er tilfellet for alle. Jeg snakker av egen erfaring da jeg har flyttet fra by til bygd. Du var overrasket over at det var stedvis mye kalk i vannet, var du ikke? Vel - der var svaret. Ja, det er steder i Norge med mye kalk i vannet. Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Så du mener at mindre byer ikke har kommunale vannverk og renseanlegg?? Interessant... Anonymous poster hash: 4e421...224 Nei jeg mener ikke det. Jeg mener at det finnes mange steder i Norge uten. Og ja, det har gjerne sammenheng med str på stedet å gjøre. Ikke vær dum. Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Det var jo en konstruktiv måte å føre en diskusjon på. "Er du misfornøyd med den andre parten, begynn å rakke ned på personens intelligens..." Tusen takk for en givende samtale du. Anonymous poster hash: 4e421...224 For all del. Gnål i vei og stikk fliser. Semantics, det er alt det er. Talemålet, generalisering, kall det hva du vil. Det er som det er, det finnes mange steder i Norge med mye kalk i vannet. Er det noe å diskutere? Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Nei, det er åpenbart ikke noe å diskutere med deg i alle fall. Jeg foretrekker å diskutere, eller generelt snakke/skrive, med folk som klarer å vise respekt for andre og ikke angripe folks intelligens. Anonymous poster hash: 4e421...224 Jeg har ikke angrepet din intelligens. Du er smart nok til å vite det.. Hvis du starter øverst i tråden og leser deg nedover ser du det, du også. Jeg har svart på spørsmål og jeg skjønner ikke hvorfor du vil krangle når det ikke er noe å krangle om. Du kan helt sikkert Google deg frem til tall som viser at det finnes små vannverk rundt omkring i Norge. De små vannverkene finnes ikke i byer. Str her ikke nevnt, men by er større en bygd. Det er da virkelig ikke noe å diskutere? Anonymous poster hash: f0a0f...d4d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2015 #20 Skrevet 23. oktober 2015 Hvor i all verden bor dere siden dere er så plaget med kalkrester? Jeg har alltid hørt vannet i Norge generelt ikke er så hardt at det ikke blir brukt så mye kalk her. Anonymous poster hash: 4e421...224 Det er flere steder i Norge det er mye kalk i vannet. For eksempel fra mindre lokale vannverk og brønner. Ikke alle bor i stor by... Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Hva i all verden mener du størrelsen på byen har med dette å gjøre?? Anonymous poster hash: 4e421...224 Store byer i Norge har kommunale vannverk og renseanlegg. Mange som bor i store byer glemmer tilsynelatende at det ikke er tilfellet for alle. Jeg snakker av egen erfaring da jeg har flyttet fra by til bygd. Du var overrasket over at det var stedvis mye kalk i vannet, var du ikke? Vel - der var svaret. Ja, det er steder i Norge med mye kalk i vannet. Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Så du mener at mindre byer ikke har kommunale vannverk og renseanlegg?? Interessant... Anonymous poster hash: 4e421...224 Nei jeg mener ikke det. Jeg mener at det finnes mange steder i Norge uten. Og ja, det har gjerne sammenheng med str på stedet å gjøre. Ikke vær dum. Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Det var jo en konstruktiv måte å føre en diskusjon på. "Er du misfornøyd med den andre parten, begynn å rakke ned på personens intelligens..." Tusen takk for en givende samtale du. Anonymous poster hash: 4e421...224 For all del. Gnål i vei og stikk fliser. Semantics, det er alt det er. Talemålet, generalisering, kall det hva du vil. Det er som det er, det finnes mange steder i Norge med mye kalk i vannet. Er det noe å diskutere? Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Nei, det er åpenbart ikke noe å diskutere med deg i alle fall. Jeg foretrekker å diskutere, eller generelt snakke/skrive, med folk som klarer å vise respekt for andre og ikke angripe folks intelligens. Anonymous poster hash: 4e421...224 Jeg har ikke angrepet din intelligens. Du er smart nok til å vite det.. Hvis du starter øverst i tråden og leser deg nedover ser du det, du også. Jeg har svart på spørsmål og jeg skjønner ikke hvorfor du vil krangle når det ikke er noe å krangle om. Du kan helt sikkert Google deg frem til tall som viser at det finnes små vannverk rundt omkring i Norge. De små vannverkene finnes ikke i byer. Str her ikke nevnt, men by er større en bygd. Det er da virkelig ikke noe å diskutere? Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Så når du kaller meg dum er ikke det å angripe min intelligens? Ok... Takk for meg, jeg skal slutte "å gnåle", som du så fint kaller det. Anonymous poster hash: 4e421...224
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #21 Skrevet 24. oktober 2015 Hvor i all verden bor dere siden dere er så plaget med kalkrester? Jeg har alltid hørt vannet i Norge generelt ikke er så hardt at det ikke blir brukt så mye kalk her. Anonymous poster hash: 4e421...224 Det er flere steder i Norge det er mye kalk i vannet. For eksempel fra mindre lokale vannverk og brønner. Ikke alle bor i stor by... Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Hva i all verden mener du størrelsen på byen har med dette å gjøre?? Anonymous poster hash: 4e421...224 Store byer i Norge har kommunale vannverk og renseanlegg. Mange som bor i store byer glemmer tilsynelatende at det ikke er tilfellet for alle. Jeg snakker av egen erfaring da jeg har flyttet fra by til bygd. Du var overrasket over at det var stedvis mye kalk i vannet, var du ikke? Vel - der var svaret. Ja, det er steder i Norge med mye kalk i vannet. Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Så du mener at mindre byer ikke har kommunale vannverk og renseanlegg?? Interessant... Anonymous poster hash: 4e421...224 Nei jeg mener ikke det. Jeg mener at det finnes mange steder i Norge uten. Og ja, det har gjerne sammenheng med str på stedet å gjøre. Ikke vær dum. Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Det var jo en konstruktiv måte å føre en diskusjon på. "Er du misfornøyd med den andre parten, begynn å rakke ned på personens intelligens..." Tusen takk for en givende samtale du. Anonymous poster hash: 4e421...224 For all del. Gnål i vei og stikk fliser. Semantics, det er alt det er. Talemålet, generalisering, kall det hva du vil. Det er som det er, det finnes mange steder i Norge med mye kalk i vannet. Er det noe å diskutere? Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Nei, det er åpenbart ikke noe å diskutere med deg i alle fall. Jeg foretrekker å diskutere, eller generelt snakke/skrive, med folk som klarer å vise respekt for andre og ikke angripe folks intelligens. Anonymous poster hash: 4e421...224 Jeg har ikke angrepet din intelligens. Du er smart nok til å vite det.. Hvis du starter øverst i tråden og leser deg nedover ser du det, du også. Jeg har svart på spørsmål og jeg skjønner ikke hvorfor du vil krangle når det ikke er noe å krangle om. Du kan helt sikkert Google deg frem til tall som viser at det finnes små vannverk rundt omkring i Norge. De små vannverkene finnes ikke i byer. Str her ikke nevnt, men by er større en bygd. Det er da virkelig ikke noe å diskutere? Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Så når du kaller meg dum er ikke det å angripe min intelligens? Ok... Takk for meg, jeg skal slutte "å gnåle", som du så fint kaller det. Anonymous poster hash: 4e421...224 Seriøst, gi dere nå!! Anonymous poster hash: b795b...1bf
Soon to be mum Skrevet 24. oktober 2015 #22 Skrevet 24. oktober 2015 Hvor i all verden bor dere siden dere er så plaget med kalkrester? Jeg har alltid hørt vannet i Norge generelt ikke er så hardt at det ikke blir brukt så mye kalk her. Anonymous poster hash: 4e421...224 Det er flere steder i Norge det er mye kalk i vannet. For eksempel fra mindre lokale vannverk og brønner. Ikke alle bor i stor by... Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Hva i all verden mener du størrelsen på byen har med dette å gjøre?? Anonymous poster hash: 4e421...224 Store byer i Norge har kommunale vannverk og renseanlegg. Mange som bor i store byer glemmer tilsynelatende at det ikke er tilfellet for alle. Jeg snakker av egen erfaring da jeg har flyttet fra by til bygd. Du var overrasket over at det var stedvis mye kalk i vannet, var du ikke? Vel - der var svaret. Ja, det er steder i Norge med mye kalk i vannet. Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Så du mener at mindre byer ikke har kommunale vannverk og renseanlegg?? Interessant... Anonymous poster hash: 4e421...224 Nei jeg mener ikke det. Jeg mener at det finnes mange steder i Norge uten. Og ja, det har gjerne sammenheng med str på stedet å gjøre. Ikke vær dum. Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Det var jo en konstruktiv måte å føre en diskusjon på. "Er du misfornøyd med den andre parten, begynn å rakke ned på personens intelligens..." Tusen takk for en givende samtale du. Anonymous poster hash: 4e421...224 For all del. Gnål i vei og stikk fliser. Semantics, det er alt det er. Talemålet, generalisering, kall det hva du vil. Det er som det er, det finnes mange steder i Norge med mye kalk i vannet. Er det noe å diskutere? Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Nei, det er åpenbart ikke noe å diskutere med deg i alle fall. Jeg foretrekker å diskutere, eller generelt snakke/skrive, med folk som klarer å vise respekt for andre og ikke angripe folks intelligens. Anonymous poster hash: 4e421...224 Jeg har ikke angrepet din intelligens. Du er smart nok til å vite det.. Hvis du starter øverst i tråden og leser deg nedover ser du det, du også. Jeg har svart på spørsmål og jeg skjønner ikke hvorfor du vil krangle når det ikke er noe å krangle om. Du kan helt sikkert Google deg frem til tall som viser at det finnes små vannverk rundt omkring i Norge. De små vannverkene finnes ikke i byer. Str her ikke nevnt, men by er større en bygd. Det er da virkelig ikke noe å diskutere? Anonymous poster hash: f0a0f...d4d Så når du kaller meg dum er ikke det å angripe min intelligens? Ok... Takk for meg, jeg skal slutte "å gnåle", som du så fint kaller det. Anonymous poster hash: 4e421...224 Seriøst, gi dere nå!! Anonymous poster hash: b795b...1bf Eh.... DE hadde gitt seg... I går. Nå var det DU som trakk opp dette igjen. Var det nødvendig synes du?
skjotta Skrevet 24. oktober 2015 #23 Skrevet 24. oktober 2015 Ehhhh.... det var den dampvaskeren da... funker det på parkett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå