Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #51 Skrevet 24. oktober 2015 Det jeg lurer mest på er hvorfor alle tilsynelatende vet hvor mange cm penisen til mannen er. Jeg syns også det er festlig at når disse diskusjonene dukker opp her inne så gjør alle som kommenterer dåsa si et nummer av hvor trang den er Lurer på om mennene er enig.. Jeg er så trang at det er vanskelig å få den inn,så jo jeg VET at jeg er veldig trang.Var en som spurte om jeg trente den ettersom jeg var så trang Anonymous poster hash: 1533e...134
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2015 #52 Skrevet 24. oktober 2015 Det jeg lurer mest på er hvorfor alle tilsynelatende vet hvor mange cm penisen til mannen er. Jeg syns også det er festlig at når disse diskusjonene dukker opp her inne så gjør alle som kommenterer dåsa si et nummer av hvor trang den er Lurer på om mennene er enig.. Jeg er så trang at det er vanskelig å få den inn,så jo jeg VET at jeg er veldig trang.Var en som spurte om jeg trente den ettersom jeg var så trang Anonymous poster hash: 1533e...134 Gratulerer!Du får prisen for dagens trangeste dåse! Nå kan du jo si dette også til vennene dine... "Vet dere hva eller? Jeg har fått pris jeg, for jeg har så trang dåse" Lykke til (ikke bli) videre! Hilsen Glufsa😂 Anonymous poster hash: f3062...b29
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2015 #53 Skrevet 28. oktober 2015 Mannen er for stor, ca 22. Cm. Kunne gjerne vært mindre. Får nytelse av en finger, så størrelse den veien bryr meg egentlig ikke. Anonymous poster hash: 8caa3...e3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå