Gå til innhold

Hcg i blod vs urin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde det slik sist syklus, men da hadde testen vært svak svak positiv lenge etter ma, den ble litt sterkere og mens uteble. Men så fikk jeg en blødning 5 dager etter ikm, testene mine ble sterkere. 2 dager før blødningen målte jeg hcg i blodet (under 5) , målte også igjen 4 dager etter blødningen da jeg allerede hadde fått time til det og hjemmetestene ble svakt sterkere. Den var også på under 5 å jeg forstår ikke at testene har greit å få svak rosa strek på så lav hcg. For meg var nok dette en kjemisk, jeg pleier å blø i 3 dager inkl spotting, etter dette hsr jeg blødd i 5 dager og spottet i 9 dager. Det kan ga vært noen siste rester fra MAen som skal ut.

Håper ikke det er kjemisk på deg, hvilken dpo er du og hvor sterk ble testen ? ble sen sterk så kan der jo være en feil med den. En vennine opplevde det med en A1 test.

Test gjen 2-3 dager etter å se om testen blir sterkere

Krysser fingrene for at du er gravid

Hatt positive tester i 3 dager for å så få negative i 2 dager, så testet eg ikke på noen dager og ventet på mensen, fikk så positiv igjen i går, men negativ blodprøve. Usikker da vi sluttet med kondom 1 oktober, og utifra når eg fikk første positive test har eg i såfall blitt gravid rundt da, siden vi ikke hadde sex før flere dager etter den ene gangen. Så skulle hatt mensen torsdag eller fredag forgje uke

Anonymous poster hash: c4239...614

Hvilke tester bruker du og når tok du blodprøve ?

Bt tester på morgen urin og blodprøve ble tatt samme dag som siste test. Googlet litt og fant ut at HCG går fortere ut av blodet enn urin etter sa/ma. Blør ikke enda, så venter bare på mens, hvis den ikke kommer innen 1-2 uker måtte eg ta kontakt igjen, men håper kroppen ordner opp selv

Anonymous poster hash: c4239...614

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...