Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg er gravid, idag våknet jeg av å være litt våt i trusa og det luktet sterkt salmiakk! Noen som har opplevd lignende eller vet hva det kan være? Vet ikke om det var urin eller tynn utflod. *husk anonymknappen* Anonymous poster hash: 3a1d9...e95
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Antagelig urin. De har vært noen ganger da barna var yngre at vi fikk med tissevått tøy hjem i en pose. Av og til glemte jeg posen og åpnet den først på kvlden eller neste dag, og da var det alltid en overveldende sterk amoniakk-aktig lukt av dem. Det er faktisk litt utrolig hvor voldsomt og sterkt det kan lukte, og lukten minnet ikke om urin i det hele tatt! Anonymous poster hash: 7c98e...1b5
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg er gravid, idag våknet jeg av å være litt våt i trusa og det luktet sterkt salmiakk! Noen som har opplevd lignende eller vet hva det kan være? Vet ikke om det var urin eller tynn utflod. *husk anonymknappen* Anonymous poster hash: 3a1d9...e95 Ammoniakk finnes i urin. Salmiakk/Ammoniakk. Jeg er ingen kjemiker, men det er nok en sammenheng . Anonymous poster hash: 64d7a...0bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå