Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg har bestilt rispapir med bilde på for å ha på kake. Det er vel spiselig? Og om noen har tips og råd til bruken blir jeg takknemlig og glad 😀 Anonymous poster hash: a12a7...3e2
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Ingen? Anonymous poster hash: a12a7...3e2
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 Det er spiselig. Lag en fin ramme rundt bildet for å skjule overgangen. Legg det på marsipanen og se om det fester seg uten vann først. Bruker du mye vann kan det krølle seg.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #4 Skrevet 21. oktober 2015 Det er spiselig. Lag en fin ramme rundt bildet for å skjule overgangen. Legg det på marsipanen og se om det fester seg uten vann først. Bruker du mye vann kan det krølle seg. Tusen takk for svar 😊 Jeg skal ha det på sjokoladekake og tenkte å ha kremen litt myk? Tror du det fester seg bra da? Hi Anonymous poster hash: a12a7...3e2
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #5 Skrevet 21. oktober 2015 Det er spiselig. Lag en fin ramme rundt bildet for å skjule overgangen. Legg det på marsipanen og se om det fester seg uten vann først. Bruker du mye vann kan det krølle seg. Tusen takk for svar 😊 Jeg skal ha det på sjokoladekake og tenkte å ha kremen litt myk? Tror du det fester seg bra da? Hi Anonymous poster hash: a12a7...3e2
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 21. oktober 2015 #6 Skrevet 21. oktober 2015 Det har jeg ikke prøvd, jeg har bare brukt på marsipan, men det går sikkert bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå