Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 jeg har fått øyebetennelse på begge øynene, skal ringe legen i morgen tidlig! men er det noe som lindrer fort nå i kveld? har brukt kompress og lunkent vann, men det hjelper ikke! Anonymous poster hash: b3e51...57b
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Har du saltvann du kan skylle med? Mener det også skal være mulig å lage en saltvannsløsning selv. Ellers er det vel ikke så mye å gjøre. Legg en kald klut over øynene kanskje... Anonymous poster hash: 1fa22...5de
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Kamillete,legg teposen på øyet,eller skyll med tevannet. Både vann og teposen må selvsagt kjøles litt først så du ikke brenner deg. Du kan lage saltvannsoppløsning selv: løs opp en strøken teskje salt i oppkokt vann. La den kjøle seg ned,og skyll/rens med det. Du kan legge på kalde omslag også,for å lindre ubehag,men maks 10minutter om gangen. Det skal være kaldt, ikke frossent/is. Er du så heldig akkurat nå at du ammer,kan du skylle med morsmelk. God bedring :-) Anonymous poster hash: 143f2...86e
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 er nok ikke så heldig at jeg ammer nei skulle gjerne vært det ;p nei, får bare vente til i morgen og ringe rett på legen. evt legevakten i morgen tidlig, får se hvor gale det er i morgen når jeg våkner takk for gode svar! skal huske på å ha kamillete i skapet til en annen anledning Anonymous poster hash: b3e51...57b
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 er nok ikke så heldig at jeg ammer nei skulle gjerne vært det ;p nei, får bare vente til i morgen og ringe rett på legen. evt legevakten i morgen tidlig, får se hvor gale det er i morgen når jeg våkner takk for gode svar! skal huske på å ha kamillete i skapet til en annen anledning Anonymous poster hash: b3e51...57b Men en teskje salt har du vel? :-) går fort både med oppkok og nedkjøling av så lite vann :-) Men det blir nok dråper og salve på deg hos legen uansett... Usj,håper du får sove da ihvertfall Anonymous poster hash: 143f2...86e
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #6 Skrevet 21. oktober 2015 Øyebetennelse er ofte viralt, så ville sett det an før jeg gikk til legen. Er det et øye som er kjemperød og vondt og pusset renner er det nå en ting, men hadde ikke gått hvis det bare var litt. Anonymous poster hash: 047f3...dca
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #7 Skrevet 21. oktober 2015 Kan man dra på jobb med øyebettenelse? Anonymous poster hash: 50d6a...927
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #8 Skrevet 21. oktober 2015 Kan man dra på jobb med øyebettenelse? Anonymous poster hash: 50d6a...927 Ja Anonymous poster hash: 3b9ad...071
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå