Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg lurer på følgende: Når dere har sendt inn en jobbsøknad på for eks. stillinger som veileder i NAV o.l. Har dere brukt og få flere tilbakemeldinger på at en søknad er mottatt, eller kun en " bekreftelse " på at søknaden dere sendte inn er registrert, og at de aktuelle kandidater vil bli kontaktet for intervju? Grunnen til spør om dette, er fordi at jeg i dag fikk en ny mail hvor det stod at de aktuelle kandidatene ville kalles inn til intervju i uke x og x. Denne mailen har jeg aldri fått før i forbindelse med fire andre søknader om jobb i nav, og lurte derfor bare på om dette kunne bety at jeg kanskje var i bunken av søknader med aktuelle kandidater? Tenker positivt Takker for svar Anonymous poster hash: 8f567...68a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Rettelse: Grunnen til at jeg spør om dette Hi Anonymous poster hash: 8f567...68a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Det er forskjellig fra kontor til kontor hvor flinke di er til å gi slike tilbakemeldinger så det kan egentlig bety både ingenting og at du er det😏håper du er det da-lykke til😄 Anonymous poster hash: 97141...ce5
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Ifbm NAV-jobber har jeg fått bekreftelse på at søknad er mottatt og så (måneder etter) mail om at stilling er besatt. Har ikke fått slik mail som du beskriver fra NAV, men jeg har fått det noen ganger andre steder og har da fått inntrykk av at det sendes ut til alle søkere (jeg har iallefall ikke blitt kalt inn til intervju). Så vanskelig å vite om det har noe å si, men ønsker deg lykke til og håper du får innkallelse til intervju😊 Anonymous poster hash: 972c0...982
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg har fått sånne mailer når jeg har søkt jobber i NAV. Noen ganger har jeg fått intervju, andre ganger ikke. Det er nok kun en standardmail de har lagd som går ut til alle når søknaden deres er mottatt. Men håper du kommer på intervju uansett ☺ lykke til! ☺😊 Anonymous poster hash: e9f2d...99f
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #6 Skrevet 20. oktober 2015 Tusen takk for det - Jeg tror nok også at dette er en mail de fleste søkerne har fått når prosessen har begynt. Hadde bare så lyst til at det endelig skulle være min tur, og det så plutselig ut til at jeg hadde kommet litt lenger frem i " køen ", ettersom at dette var en mail jeg ikke hadde fått før, etter den første bekreftelsen på mottatt søknad Hi Anonymous poster hash: 8f567...68a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #7 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg søkte jobb i staten tidligere i år, og fikk en mail om at aktuelle kandidater ble innkalt i uke X, samme dag som jeg fikk innkallingen til intervju. Men det er nok flere måter å gjøre dette på... Anonymous poster hash: c99ac...db9
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #8 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg søkte jobb i staten tidligere i år, og fikk en mail om at aktuelle kandidater ble innkalt i uke X, samme dag som jeg fikk innkallingen til intervju. Men det er nok flere måter å gjøre dette på... Anonymous poster hash: c99ac...db9 Så bra:) - Fikk du jobben? Håper det kommer en intervju - telefon snart Hi. Anonymous poster hash: 8f567...68a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå