Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg har mistenkt tvillinger pga tidlig stor mage, og hadde påen måte vent meg til tanken på det. UL i forrige uke viste en fisk og fin baby, og jeg er jo selvsagt glad for det! Men jeg kjenner at jeg er litt skuffet også...det er jo kjemperart, og jeg forstår ikke disse følelsene. Jeg vil jo egentlig bare ha en baby om gangen, det er jo mye mer praktisk osv, men det ligger noe der bak likevel... Hvordan kan jeg forholde neg til dette? Kan noen banke litt vett inn i hodet mitt? Anonymous poster hash: 27a5f...5e1
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Ingen som har noen innspill? Anonymous poster hash: 2e884...293
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Det eneste jeg vet er at vi gravide har masse ukontrollerte hormoner og dette kan gi forskjellige følelser i svangerskapet. Noen blir skuffet over kjønnet (selv om man blir hodestups forelsket i babyen når den kommer ut). Har hørt om flere som ønsker tvillinger, hadde delvis dette ønsket i forrige svangerskapet da jeg ønsket 3 barn og tenkte det hadde vært godt og praktisk å fått to samtidig og blitt ferdig på to svangerskap. Jeg tror vi lett kan knytte forskjellige ønsker og forestillinger i hodet som gjør at noe annet ikke blir så bra som vi hadde tenkt. Men man må prøve å prise seg lykkelig over svangerskapet og tenke på det vidunderet som ligger akkurat i vår mage- det var meningen at akkurat dette barnet skulle komme til oss. Hverken flere eller færre, de fleste opplever ett barn per svangerskap og det er sjelden med tvillinger. Så prøv å gled deg over den i magen og legg disse forestillingene om to bak deg, du hadde en mistanke, men den stemte ikke. Derimot er du verdens heldigste som har akkurat dette barnet inni din mage, DIN baby som blir verdens vakreste og beste for deg. Når h*n kommer ut vil du ikke savne noe annet i det hele tatt, du vil være hodestups forelsket i den lille og alle tanker man hadde i svangerskapet er for lengst glemt. Klem Anonymous poster hash: 9ae6e...7f5
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg kan love deg...du ønsker deg ikke et tvillingsvangerskap 😂 Anonymous poster hash: 37d15...a17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå