Gå til innhold

Dere som har én stor oppvaskkum, se hit!:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har en stor kum. Råteit. Det betyr at når oppvaskmaskinen går så må det som blir skittent imellom stå oppå benken og rote til kjøkkenet. Dessuten om du trenger å sette i bløt en kasserolle så må den stå oppi vasken der alt alt det andre skal helles ut og fylles.

Det spørs hvordan du er vant til å bruke oppvaskkummen. Jeg har en stor og synes det er perfekt! Stor nok til å vaske store langpanner og lignende i. De få tingene jeg vasker for hånd så vasker jeg med rennende vann, slik at jeg vasker og skyller av såpen samtidig. Dersom du er vant til å fylle opp kummen med vann når du vasker opp, og deretter skylle av såpen etterpå, så er det nok best med to kummer. Dersom oppvaskmaskinen står på, så står det som er skittent nede i den store kummen, og det blir ikke rotete på kjøkkenet av den grunn.

Annonse

Vi har en stor kun på hytta, har ikke Tenkt over det som noe problem. Hjemme har vi en og en halv, og den lille halve er kjekk dersom man skal helle ut en kaffekopp eller noe, og kummen har oppvask, eller vi opp en klut. Har veldig sjeldent oppvask liggende der, tar det med en gang.

Anonymous poster hash: 32e6a...4e7

hadde samme dilemma for 1 år siden, og landet på en stor kum i stede for 1,5 kum innenfor samme plass. får plass til å vaske store fat og stekebrett.

jeg har ikke angret 1 sekund.

Anonymous poster hash: 61a55...99a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...