Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg ee ikke gravid. Mistes i MA 23 september. Håper på å bli grqvid igjen. Men spørsmplet er da: igår hadde jeg masse el slim, men idag er jeg helt tørr... Er jeg ikle fruktbar lenger nå da?? Anonymous poster hash: 6fac8...fb6
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Plis svar meg Anonymous poster hash: 6fac8...fb6
rød Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg aner ikke dessverre og med kroppen kan man vel aldri vite helt sikkert. Men finnes vel ulike tester for å finne ut at man er gravid. Jeg selv har ikke prøvd de. Jeg lurer på hva ma er? Selv hadde jeg en spontanabort forrige helg i uke 6
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg aner ikke dessverre og med kroppen kan man vel aldri vite helt sikkert. Men finnes vel ulike tester for å finne ut at man er gravid. Jeg selv har ikke prøvd de. Jeg lurer på hva ma er? Selv hadde jeg en spontanabort forrige helg i uke 6 Ma er en missed abortion. Det betyr at fosteret dør uten at det støtes ut ... Anonymous poster hash: 6fac8...fb6
Mingemaura Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 Ingen av oss kan svare på dette da EL-slim osv er forskjellig fra person til person. Anbefaler deg å tempe + ta EL-tester :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå