Gå til innhold

Spiren vil ikkje...

Anbefalte innlegg

Hei! Eg er 18 uker nøyaktig i dag og var hos jordmor i dag og skulle høre hjerte lyden for å se om den var fin. Da vi fant hjerte lyden forsvann den med ein gang. Ungen ville ikkje ligge i ro og la hverken meg eller jordmor høre på hjerte. Etter flere forsøk klarte vi å lure oss til at ungen låg stille sånn at vi fekk høre. Jordmor sa at ungen min var ekstremt aktiv så ho meine dette kunne vere ein gutt. Noken som har opplevd dette før og at jordmor har hatt rett med kass kjønn det er pga aktiviteten?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144242141-spiren-vil-ikkje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt tilfeldig. Har to jenter, en aktiv som din, en som var så rolig at jeg knapt kjente noe til henne hele svangerskapet. Hadde jeg ikke visst jeg var gravid, kunne jeg trolig havnet på legevakten med magesmerter da jeg skulle føde, uten å vite at jeg var gravid... 

Anonymous poster hash: 2e2a5...3a6

Annonse

Får kanskje svar på tirsdag når eg skal til UL. Har ikkje kjent noke til spiren utenom å høre hjertelyden :(

Spiller det noen rolle hva det er? Du er gravid og har hørt hjertelyden, så hadde det vært meg hadde eg vært superglad:-) Helt feil forum å sutre for sånne ting på, er mange her som har prøvd lenge og skulle gjort hva som helst for å være så heldig som deg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...