Gå til innhold

Hvor kaldt må det være før dere tar med vinterdress i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymous poster hash: 44590...1c1

Skrevet

Flere minusgrader midt på dagen. Har parkdress og ull der, det holder en stund. Vinterdressen er jo ment for å holde i -15 grader etc.

Anonymous poster hash: 7502e...abb

Skrevet

7 grader og mindre. Hun kan heller ha lite under. Det er rimelig surt å være ute i times vis i grått vær og 4 grader (kjøleskapstemperatur).

Anonymous poster hash: ff31d...0e9

Skrevet

Veldig usikker, vuderer det fortløpende... Foreløpig sier langtidsvarselet rundt 10 grader på dagtid, så det blir ikke denne uka. :P

Anonymous poster hash: c9a87...28d
Skrevet

Snø. Hvis ikke blir dressen ødelagt. Om det er plussgrader og snø har liten betydning.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Den er i bhg nå. Deilig med bare tynn ull under

Skrevet

Flere minusgrader midt på dagen. Har parkdress og ull der, det holder en stund. Vinterdressen er jo ment for å holde i -15 grader etc.

hvor bor du? Vil si vinterdressen er god å ha lenge før -15. Flere steder i landet det sjelden er så kaldt.

Vi tar det med snart tenker jeg, men det er en annen dress der og, så kan bhg vurdere etter temp.

Anonymous poster hash: 6757d...4cf

Skrevet

Det er kaldt på bakken nå. Enten vinterdress med tynn ull under eller parkdress med tykk ull under er det rette nå!

Anonymous poster hash: 7312e...347
Skrevet

Vi har begynt med vinterdress. De ansatte i bhg syntes det er godt å slippe styre med to lag så lenge de ikke må, les: heller vinterdress enn parkdress og mellomlag i ull. De tar selvfølgelig på mellomlag om det behøves i tillegg.

Skrevet

Flere minusgrader midt på dagen. Har parkdress og ull der, det holder en stund. Vinterdressen er jo ment for å holde i -15 grader etc.Anonymous poster hash: 7502e...abb

hvor bor du? Vil si vinterdressen er god å ha lenge før -15. Flere steder i landet det sjelden er så kaldt.

Vi tar det med snart tenker jeg, men det er en annen dress der og, så kan bhg vurdere etter temp. Anonymous poster hash: 6757d...4cf

Hvor skrev jeg at vinterdressen ikke brukes før det er -15 grader ute?

Skrevet

Den er fremme. Om morran er det kaldt, når sola kommer frem er det varmere. Så ser litt ann hver dag. Ungene går heller med vinterdress enn flere lag med klær på seg.

Anonymous poster hash: e7f2f...759

Skrevet

Når det er snø og minus hele dagen.. Her er det iskaldt om morgenen, men da er de ikke ute i bhg, så på formiddagen (12tiden) er solen fremme og det er plutselig 10-12grader..

De har ull og fleece under, så de fryser ikke.

Anonymous poster hash: aa315...a6b
Skrevet

Om et par uker tenker jeg. Her er det rundt fem grader om morgenen, men blir fort varmt ut over dagen. Når det er frost om morgenen tar jeg den vel med.

Anonymous poster hash: 42afb...922

Skrevet

Når det kommer snø.

Parkdress og hjemmestrikket ull holder kulden ute enda en stund. Og den er slitesterk og tåler godt lek på barmark..

Anonymous poster hash: 0bc76...202

Skrevet

Bhg her ville ha det nå, og den ble brukt I dag så jeg.

-1 her I dag.

Skrevet

-1 her I dag.

Kl 07 om morran?

Skrevet

Når snøen kommer eller det er under 5 grader hele dagen. Ser mange i bhg bruker allerede, selv når det er 10 grader på dagen :o

Skrevet

Barnehagen her er flinke til å si ifra om når det er på tide med tykkere klær :P synes det er for tidlig nå når det er ca 10 grader midt på dagen.

Anonymous poster hash: 1f31e...a09

Skrevet

-1 her I dag.

Kl 07 om morran?

Det var -1 rundt 09.00 her..
Skrevet

Det var -2 i Oslo kl. 09:30

Polarn O Pyret dress med det avtagbare foret inni. Bhg vil ha dress på ungene her. Selv om det er 7-10 grader på dagen.

Anonymous poster hash: ef2e5...c13

Skrevet

Bruker aldri vinterdress. Kun vår-og høstdresser med en god ulldress fra Nøstebarn under. Funker som bare det, og barna er tørre og varme hele dagen siden de har god bevegelighet i disse klærne.

Anonymous poster hash: adf4a...b46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...