Gå til innhold

Adam søker Eva - bare jeg som synes at hun derre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anne Marie, altså utfordreren, har tyyydelige silikonpupper? Og bare 20 år gammel???

Anonymous poster hash: e6220...975
Skrevet

silikon ja.. kan jo henge på pynt på nippelsa hennes.. ser at det er et skille der protesene er. det skrukker seg der..

Anonymous poster hash: 6ac3e...6ae
Skrevet

silikon ja.. kan jo henge på pynt på nippelsa hennes.. ser at det er et skille der protesene er. det skrukker seg der..

Ikke bare det, men pupper har jo helt unaturlig form som strider mot tyngdekraften.Og de er alt for runde. Og selvfølgelig ser det ut som han mannen synes det er hun med silikon som er mest spennende *klisje*

Skrevet

Haha, og silikondama er ikke interessert i ham, og valgte å sove med utfordreren istedet for ham... Hahaha, jeg dauer!

Skrevet

Og selvfølgelig, hun som er i neste episode har enda større silikonpupper. Hvor mange i Norge som har det egentlig?

Skrevet

Ja,det var de merkeligste puppene jeg noensinne har sett. Med brystvorter stående rett oppover, nesten der puppene begynte.

Anonymous poster hash: dd4b5...c82

Skrevet

Anne Marie, altså utfordreren, har tyyydelige silikonpupper? Og bare 20 år gammel???

Det er helt riktig! :)

Anonymous poster hash: 0795e...cb9

Skrevet

Ikke bare det, men pupper har jo helt unaturlig form som strider mot tyngdekraften.Og de er alt for runde. Og selvfølgelig ser det ut som han mannen synes det er hun med silikon som er mest spennende *klisje*

Til deres informasjon er det bare lagt inn 200g som er ganske lite. Altså hadde puppene mine akkurat den samme formen før jeg opererte de :) Nipplene er også på samme sted, og de forandrer seg lite når man legger inn silikon, så man kunne henge pynt på de før og ;) Det ble også lagt inn dråpeformede innlegg, så altfor runde er de ikke. Heldigvis har man forskjellig smak! Jeg vil heller ha mine pupper enn hengepupper :)

Skrevet

Ja,det var de merkeligste puppene jeg noensinne har sett. Med brystvorter stående rett oppover, nesten der puppene begynte.

De står heldigvis rett utover, og er på midten av brystet :)

Skrevet

Mindre pene!

Hun har jo 2/3 av brystet under brystvorten. Her bør kirurgen gremmes over resultatet! Aldri sett inn for mye i forhold til hva kroppen kan klare. Ser vanskapt ut.

Mannen vrei seg her, styggeste puppene han hadde sett :D

Anonymous poster hash: 1b649...776

Skrevet

Jeg vet om en som klagde etter å ha fått silikon fordi puppene så for naturlige ut etterpå, så det kan jo være det er med vilje de ser sånn ut.

Anonymous poster hash: ec14e...cc2

Skrevet

Kan vel trygt si det er et uheldig resultat av operasjonen..

Skrevet

Mindre pene!

Hun har jo 2/3 av brystet under brystvorten. Her bør kirurgen gremmes over resultatet! Aldri sett inn for mye i forhold til hva kroppen kan klare. Ser vanskapt ut.

Unødvendig den siste kommentaren der!

Greit at noen kanskje et uheldig med implantatene, men man trenger ikke være ufin

Anonymous poster hash: 5c34d...985

Skrevet

Dere er så motbydelige. Sitter her og snakker dritt om en ung jentes pupper. Hennes valg!

Få dere et liv.

Anonymous poster hash: d5ba5...367

Skrevet

Dere er så motbydelige. Sitter her og snakker dritt om en ung jentes pupper. Hennes valg!

Få dere et liv.

Anonymous poster hash: d5ba5...367

Hennes valg,absolutt. Men ufattelig trist at en så ung jente føler at hun må operere brystene. Det er horribelt!

Skrevet

Puppene hennes er absolutt penere enn mine slappe hengepupper.. Helt klart! Men tipper hun også hadde fine pupper før hun lot seg operere! Synd at sånne unge, pene folk ikke tror de er gode nok som de er. Men jeg er helt med på at om man har hengepupper, asymmetri eller andre "skavanker", er det fint at det går an å få operert seg. Vurderer det selv etter å ha født 3 barn! 

Skrevet

Mindre pene!

Og hvor mener du at brystvorten skulle ha vært? Er Norges fremste plastikkirurg som har utført inngrepet, så er ikke så redd for at noen damer som tydeligvis ikke har sett veldig mange silikonpupper mener det ikke ser bra ut. Ble kun lagt inn 200g, som er ganske lite, og ble fortalt av flere kirurger at jeg kunne legge inn mye mer ;)

Skrevet

Puppene hennes er absolutt penere enn mine slappe hengepupper.. Helt klart! Men tipper hun også hadde fine pupper før hun lot seg operere! Synd at sånne unge, pene folk ikke tror de er gode nok som de er. Men jeg er helt med på at om man har hengepupper, asymmetri eller andre "skavanker", er det fint at det går an å få operert seg. Vurderer det selv etter å ha født 3 barn!

Jeg og tenker slik som deg. Vil ha 1 barn til så blir det under kniven her. Vekke med nylonstrømper med stein i.

Anonymous poster hash: 26951...4f2

Skrevet

Mindre pene!

Nå lurer jeg veldig på hvor du mener brystvorten skal være...

Anonymous poster hash: 68a84...968

Skrevet

Mindre pene!

Og hvor mener du at brystvorten skulle ha vært? Er Norges fremste plastikkirurg som har utført inngrepet, så er ikke så redd for at noen damer som tydeligvis ikke har sett veldig mange silikonpupper mener det ikke ser bra ut. Ble kun lagt inn 200g, som er ganske lite, og ble fortalt av flere kirurger at jeg kunne legge inn mye mer ;)

Nå har jeg ikke sett dette programmet, men syns det er rart at ei jente på 20 år( som det ble skrevet over her) som bretter seg ut på tv er her inne på et mamma forum.

Anonymous poster hash: acd34...26b

Skrevet

Jeg påpekte ovenfor mannen min at det var silikonpupper. Da sa han at han ikke så på andre sine pupper så det visste han ikke noe som helst om :P Jeg skjønner silikon når man er helt flat, har hatt brystkreft eller at et bryst er mye større enn det andre, men at ungjenter gjør slikt så blir det bare tullete. Silikon er verken praktisk eller pent, og det gjør at "normale" jenter lurer på om det er noe galt med sine egne bryster. Heller hengepupper enn plastpupper sier nå jeg, men smaken er som baken- delt! :)

Skrevet

Mindre pene!

Nå lurer jeg veldig på hvor du mener brystvorten skal være...

Anonymous poster hash: 68a84...968

Ehm, der hvor brøstet naturlig (eller unaturlig) buer seg rundt. Ikke midt på "den flate" delen på vei nedover.

Skrevet

Har silikon jeg også, men det kan ingen se. Resultatet her var svært unaturlig.

Anonymous poster hash: c7530...424
Skrevet

Har noen en link til denne episoden? Syns mange snakker om det. Har ikke fått meg meg dette med de rare puppene jeg😂

Anonymous poster hash: af492...cc5

Skrevet

Mindre pene!

Nå har jeg ikke sett dette programmet, men syns det er rart at ei jente på 20 år( som det ble skrevet over her) som bretter seg ut på tv er her inne på et mamma forum.

Anonymous poster hash: acd34...26b

Jeg ble mamma da jeg var 19. En bekjent ble mamma da hun var 16. En ung, barnløs kompis av meg bruker å henge her inne på anonymforum fordi det er så mange snåle damer her. Billig underholdning. Hehe.

Anonymous poster hash: 937ce...869

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...