Gå til innhold

Hvordan tjene 30 000 raskt?

Anbefalte innlegg

Er i 100% jobb, har 25000 utbetalt hver mnd. Har et idiotisk forbrukslån som jeg tok opp for å få råd til lappen, og der står det 30000. Dette lånet hindrer meg i å få boliglån. Alle de andre sparepengene står låst på BSU, og banken var lite medgjørlig. 

Så hvordan kan jeg bli kvitt dette lånet kjapt?

Anonymous poster hash: db6ad...a0f
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144241915-hvordan-tjene-30-000-raskt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selg unna det du kan! Utrolig hva du kan tjene penger på, en mariusgenser 500.-

Kjøp brukte slitte møbler eks spisestue og puss det opp.

Få ekstrajobb som nattevakt, 2000kr utbetalt pr vakt.

Anonymous poster hash: 60031...ba0

Har du noe av verdi som du kan selge? Ellers må du vel se på om det er noe sted du kan kutte drastisk ned, om enn bare for en kort periode. Aner ikke hvor stort beløp du setter av til klær, fritid og "annet" i mnd, men for mange er det mye penger å hente her.

Annonse

Har solgt en del de siste årene. Gikk fra 0 kr i oppsparte midler til å fylle 2 boligsparingskontoer (min og min mann sin) på 5 år. Har levd veldig sparsomt, men alt røk etter at min mann nå måtte studere igjen pga nedbemanning og manglende jobber i hans bransje. Så han har inn kun pengene fra studielån pluss en helgejobb. Så dette er det eneste lånet vi kunne få med forutsetning at vi kvittet oss med dette forbaskede forbrukslånet.

Har ikke mye å selge.

Ting jeg har vurdert er å jobbe ekstra, skrive inn skitne noveller til et kvinneblad (haha) eller få en hitsang. Veldig usannsynlig.

Anonymous poster hash: db6ad...a0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...