Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Tidlig på morgenen, midt på dagen eller sent på kvelden? Eller har det lite å si? Baby vil være ca. 10 uker gammel på reisetidspunkt, og det er en 2 timers flytur. Anonymous poster hash: 5f507...3c0
Miss Chocolate Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 Vanskelig å planlegge sånt, men veldig deilig når babyen sover mesteparten av flyturen. Sist vi skulle ut og fly tenkte jeg at mini ville sove formiddagslur på flyet.. Men flyet ble 5 timer forsinket 🙊😅
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Her valgte jeg å reise når ungen skal ta seg formiddagslur Av erfaringsmessig føler jeg det var best å reise enten om morgen eller på formiddagen. Anonymous poster hash: cd554...538
MerraSomGår Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Tidlig på morgenen, midt på dagen eller sent på kvelden? Eller har det lite å si? Baby vil være ca. 10 uker gammel på reisetidspunkt, og det er en 2 timers flytur. Anonymous poster hash: 5f507...3c0 Ikke på morgenflyet i alle fall. Det er fullt av jobbefolk som skal på jobb eller møter og vil effektivt avgårde. Om du bruker mer enn 15 sekunder på få alt på plass og klart i sikkerhetskontrollen har du irritert hele køen. Griner ungen på flyet, er det like irriterende som om du skulle tatt med ungen på jobben. Midt på dagen er best, det er da alle sinkene tar fly; pensjonister som ikke vet hva de skal gjøre i sikkerhetskontrollen og småbarnsfamilier som har med seg tusen pikkpakk og sure/ville/grinete unger
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #5 Skrevet 18. oktober 2015 Når barnet er så lite spiller det ingen rolle. Sannsynligheten for at du har rutiner på plass er så liten, og den sover mye uansett. Tilby pupp/flaske ved avgang og landing så slipper babyen å få vondt i ørene. Som oftest sovner de av flyduren. Anonymous poster hash: 5d537...acc
❤lille stjerne❤ Skrevet 18. oktober 2015 #6 Skrevet 18. oktober 2015 Når babyen er så liten har det ikke så mye å si tror jeg, men dagtid er nok best for da er ikke foreldre så trøtte. Har flydd mange forskjellige tidspunkt med mine små og det har gått veldig greit.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #7 Skrevet 18. oktober 2015 Tidlig på morgenen, midt på dagen eller sent på kvelden? Eller har det lite å si? Baby vil være ca. 10 uker gammel på reisetidspunkt, og det er en 2 timers flytur. Anonymous poster hash: 5f507...3c0 Ikke på morgenflyet i alle fall. Det er fullt av jobbefolk som skal på jobb eller møter og vil effektivt avgårde. Om du bruker mer enn 15 sekunder på få alt på plass og klart i sikkerhetskontrollen har du irritert hele køen. Griner ungen på flyet, er det like irriterende som om du skulle tatt med ungen på jobben. Midt på dagen er best, det er da alle sinkene tar fly; pensjonister som ikke vet hva de skal gjøre i sikkerhetskontrollen og småbarnsfamilier som har med seg tusen pikkpakk og sure/ville/grinete unger Mitt argument er akkurat det samme, bare med motsatt konklusjon. Fly om morgenen, for da er alt så uendelig mye mer effektivt enn når de treige flyr senere på dagen. 😊 Vi fløy minst en helg i måneden med vår førstemann, med unntak av 06.15flyet, så hadde tidspunkt null betydning før vi nærmet oss året. Og det første morgenflyet var kun styr for oss foreldre som måtte opp 3.30.. Når det er under året er det veldig enkelt å fly med barn synes jeg. Spesielt om du ammer. 😊 Og folk blir ikke sinte av spedbarn som gråter. De som ser på dere gjør det i 99.99% av tilfellene av medfølelse. Og den siste 0.01% kan du bare skite i. 😊 Anonymous poster hash: 3c48c...63f
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #8 Skrevet 18. oktober 2015 Mange spedbarn er noen nattugler, så jeg ville ikke valgt et morgen-fly. Min datter sov til 11 på den alderen. På den andre siden vil du heller ikke velge et kveldsfly for babyer og særlig kolikkbabyer blir urolige på kveldstid. Midt på dagen var det eneste som fungerte for meg i alle fall... Anonymous poster hash: 33127...863
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #9 Skrevet 18. oktober 2015 Tidlig på morgenen, midt på dagen eller sent på kvelden? Eller har det lite å si? Baby vil være ca. 10 uker gammel på reisetidspunkt, og det er en 2 timers flytur. Anonymous poster hash: 5f507...3c0 Ikke på morgenflyet i alle fall. Det er fullt av jobbefolk som skal på jobb eller møter og vil effektivt avgårde. Om du bruker mer enn 15 sekunder på få alt på plass og klart i sikkerhetskontrollen har du irritert hele køen. Griner ungen på flyet, er det like irriterende som om du skulle tatt med ungen på jobben. Midt på dagen er best, det er da alle sinkene tar fly; pensjonister som ikke vet hva de skal gjøre i sikkerhetskontrollen og småbarnsfamilier som har med seg tusen pikkpakk og sure/ville/grinete unger Da begge ungene mine var baby, så reiste vi mange ganger om morgen. Da mener jeg ikke grytidlig at man støttet på de jobbfolka som måtte stresset seg avgårde, men mellom 08 - 09.30. Utrolig bedagelig reiser. Tvert i mot støttet vi på mange behjelpelig, bedagelig og greie folk Disse tidspunktene unngikk jeg da: før 8 og etter 15. Helst mellom 08-09.30 eller i formiddagsluren 11.30-13.30. Anonymous poster hash: cd554...538
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå