Gå til innhold

Dømmer dere dette navnet?

Anbefalte innlegg

Jeg liker Nataniel veldig godt. Men har lest at så mange har negative assosiasjoner med det. Jeg synes som sagt det er kjempefint, men vil jo ikke at folk skal gå rundt å dømme sønnen min ut fra det navnet. Hva synes dere?

Endret av Fru Boble
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144241802-d%C3%B8mmer-dere-dette-navnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes navnet er like fint som de fleste andre navn. Det er kun her inne i forumet jeg har lest at så mange har negative meninger om dette navnet.

Jeg har en datter ved navn Jessica (oppkalling etter granny i Storbritannia) og hvis man skulle tro det noen skriver her inne så vokser jo hun opp til å bli enten stripper eller prostituert.

Hvorfor noen skal dømme navn har jeg liten forståelse for. De fleste velger de navnene DE synes er finest og slik skal det være.

Selvfølgelig er det navn jeg ikke liker like godt som andre, men jeg dømmer da ingen for navnet de har eller foreldrenes valg.

Kjempeviktig at DU/DERE velger det navnet dere liker best, og blåser i at enkelte synes navnet er harry/trashy o.l.

Nataniel er et navn jeg personlig liker veldig godt, forelsket meg i navnet da jeg første gang så Daniel Lewis som Nathaniel i filmen "The last of the mohicans"

Lykke til med navnevalget.

Anonymous poster hash: feafd...d9b

Annonse

Jeg har dårlige assiasjoner til navnet. Men hadde ikke automatisk tenkt at det var noe galt, eller dømt sønnen din hvis han hadde bært navnet. Hadde bare ikke valgt det selv. Men så er jeg sikker på at mange ikke hadde valgt navnet jeg har valgt på min datter, da det på mange sikkert kan bli for uvant. Velg navnet du liker, så får folk noen nye gode assiasjoner til navnet:)

Anonymous poster hash: 302ab...838

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...