Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 Funker det? Skal lage rundstykker, men har ikke havremel og ikke mulighet til å dra på butikken...:/ Anonymous poster hash: e85fe...cdd
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Funker det? Skal lage rundstykker, men har ikke havremel og ikke mulighet til å dra på butikken...:/ Anonymous poster hash: e85fe...cdd Du kan male havregrynene Anonymous poster hash: d2f69...b3d
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #3 Skrevet 17. oktober 2015 Funker det? Skal lage rundstykker, men har ikke havremel og ikke mulighet til å dra på butikken...:/ Anonymous poster hash: e85fe...cdd Du kan male havregrynene Anonymous poster hash: d2f69...b3d Har du en god ide hvordan jeg skal gjøre det? Første jeg tenkte på var å legge de i en brødpose og kjevle over til de var helt knust.. Anonymous poster hash: e85fe...cdd
Miss Chocolate Skrevet 17. oktober 2015 #4 Skrevet 17. oktober 2015 Funker det? Skal lage rundstykker, men har ikke havremel og ikke mulighet til å dra på butikken...:/ Anonymous poster hash: e85fe...cdd Du kan male havregrynene Anonymous poster hash: d2f69...b3d Har du en god ide hvordan jeg skal gjøre det? Første jeg tenkte på var å legge de i en brødpose og kjevle over til de var helt knust.. Anonymous poster hash: e85fe...cdd Ta de i blender eller kaffekvern eller foodprosessor med s-kniv..
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #5 Skrevet 17. oktober 2015 Stavmikser, eller bare bruke dem som de er. Anonymous poster hash: 3c4ee...9ca
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #6 Skrevet 17. oktober 2015 Har ikke noe annet enn kjøkkenmaskina med eltekrok! 😝 Funker ikke der iallfall! Anonymous poster hash: e85fe...cdd
soleia Skrevet 17. oktober 2015 #7 Skrevet 17. oktober 2015 Kjem vel an på kor mykje du skal ha i. Eg brukar ofte havregryn i bakst, men det bind vel ikkje deigen like godt som mjøl. (ikkje vant til å bruke havremjøl)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #8 Skrevet 17. oktober 2015 Kjem vel an på kor mykje du skal ha i. Eg brukar ofte havregryn i bakst, men det bind vel ikkje deigen like godt som mjøl. (ikkje vant til å bruke havremjøl) 150g, men skal være mye annet mel i! Såg nå at jeg mangler flere andre ting... Får bake neste helg da! Anonymous poster hash: e85fe...cdd
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #9 Skrevet 17. oktober 2015 Havregryn i rundstykker er helt topp! Anonymous poster hash: abf09...cd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå