Gå til innhold

Noe som gidder og hjelpe

Anbefalte innlegg

Jeg er 44 år og sliter med og bli gravid. Detta er min 13 mnd som prøver og har søkt om hjelp til Gu spes og det kan ta opp til 1 år før jeg får hjelp.

Føler jeg ikkje blir tatt på alvor av min lege. Skal til legen om 3 uker og vil høre kva dokke ville ha teke opp. Jeg har født 5 barn og har blit gravid innen 4 mnd før. Men det bruker legen mot meg det føler jeg.

Jeg har positive tester kvar mnd og det svinger på svake til sterke streker. Denne mnd hadde jeg troa men den heksa er totalt instilt og kommer til rett tid.

Jeg er blit testa for egg og progest for ca 2 år siden og alt ok.

Kom med tips. Takker for alle tips.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144241796-noe-som-gidder-og-hjelpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er bare et kjerringråd, men tre ganger jeg har blitt gravid, har jeg brukt solvipect og bisolvon tabletter. Begynner en uke før EL og slutter den dagen EL er. Går ann Å prøve i hvertfall

Har prøvd men fikk el slim så var veldig fin konsistent. Kan jo prøve igjen.

Annonse

Hva hjelper det for??

Anonymous poster hash: b8f69...8d1

Det skal jo i utgangspunktet gjøre slim tynnere, og da sies det a det skal gjøre det det "down under" og, at svømmerne kommer lettere inn 😊
Kjøpes det på apotek?

Hva hjelper det for??

Det skal jo i utgangspunktet gjøre slim tynnere, og da sies det a det skal gjøre det det "down under" og, at svømmerne kommer lettere inn 😊
Kjøpes det på apotek?

Ja, det gjør det 😊

Hvor mange dager har du mensen og hvor mye blør du? Blør du lite og/eller har kortvarig mens så kan det tyde på for tynne slimhinner og da fester ikke egget seg.

Spotter 1 dag og kraftig blødning 1,5 til 2 dager og spotter 1 dag etter det. Høres det ok el ?

Jeg har sjølv på følelsen at det er slimhinnene. Kan min fast lege skrive ut den medisinen eller må jeg vente til GU spes ?

Annonse

Altså, jeg håper virkelig at spira di sitter snart, vet veldig godt selv hvordan det er å håpe og ønske hver måned... Men, du er jo tross alt 44 år, det er ikke sikkert kroppen virker på samme måte som da du var yngre. Du sier du ble lett gravid før, men da var du jo tross alt yngre. Sjansene blir jo bare mindre og mindre hvor eldre man blir... Jeg håper det lykkes for deg og at du får hjelp, men du må nesten ta alderen i betraktning. Kanskje du har blitt for gammel, at det er derfor spira ikke sitter :( 

Anonymous poster hash: 8f241...7e8

Jeg brukte wild yam tabletter den mnd spira satt hos meg. Om det var det som gjorde utslaget aner jeg jo ikke, men sies at det inneholder et stoff som likner progesteron, og det er jo hormonet som hjelper spira til å feste seg skikkelig... Hadde selv to kjemiske før spira satt den mnd jeg tok wild yam fra el til litt etter ikm. Ellers kjøpte jeg babyklister, men rakk aldri å bruke det... Er jo mulig at progesteronnivået ditt er lavt, så kan jo være verdt et forsøk?

Hvor mange dager har du mensen og hvor mye blør du? Blør du lite og/eller har kortvarig mens så kan det tyde på for tynne slimhinner og da fester ikke egget seg.

Spotter 1 dag og kraftig blødning 1,5 til 2 dager og spotter 1 dag etter det. Høres det ok el ?

Jeg har sjølv på følelsen at det er slimhinnene. Kan min fast lege skrive ut den medisinen eller må jeg vente til GU spes ?

Jeg har heller ikke noe lenger mens enn det..

Du er jo 44 så du må kanskje innse at naturen sier stopp etter hvert...

Men lykke til!Anonymous poster hash: e54cc...e3e

Det med alderen forstår jeg men det er jo muligt enda, finnes medisin på maknaden. Er ikkje komment i overgangsalderen enda ut fra blodprøver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...