Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg så en kakerlakk idag tidlig. Hvordan kan heg finne ut om jeg har kakerlakk hjemme ? Anonymous poster hash: d6f4d...49e
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Så du en så har du flere tusen, ring et skadedyrfirma nå Anonymous poster hash: 1398c...a9d
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #3 Skrevet 17. oktober 2015 Hvis du så en kakkerlakk hjemme så har du jo kakkerlakk hjemme! Det å se en er jo et ganske tydelig tegn vil jeg tro! Anonymous poster hash: d3277...243
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #4 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg fikk inn et kryp som ligner kakerlakk, men ikke er det i forrige uke. Har sett slike tidligere år også, alltid på denne tiden på høsten når kryp ofte trekker inn i hus. Det er ikke kakerlakker her, men fordi de er så lik kakerlakk så er jeg alltid veldig obs i tiden etterpå, men har aldri hatt kakerlakker i hus. Så én slik trenger ikke bety at du har kakerlakker i hus. Det beste er om du greier å ta den du ser (fang den i et glass, sett glass over den og skyv en konvolutt under glasset. Da kan du ta bilde av den, ev. få en skadedyrkontrollør til å vurdere eksemplaret. Men vært obs, for om det du så virkelig var en kakerlakk, da må du få skadedyrfirma inn så fort som mulig. Ikke minst med tanke på naboer også. Hvis du bor i blokk eller hus med flere leiligheter må du i så fall varsle naboene også om at det er kakerlakker i hus slik at alle kan få behandlet. Hvis ikke blir dere aldri kvitt dem. Anonymous poster hash: 3a143...89f
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #5 Skrevet 17. oktober 2015 Trodde ikke det fantes karkelakker i Norge. Anonymous poster hash: a9ff4...eda
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #6 Skrevet 17. oktober 2015 Trodde ikke det fantes karkelakker i Norge. Anonymous poster hash: a9ff4...eda Det finnes ikke naturlig, nei. Men kakerlakker kommer inn i landet via kofferter når vi er i utlandet, via blomsterjord fra importerte planter, det kan slenge med en eller flere i fruktkasser osv. Og har de først kommet inn et sted så kan de jo leve innendørs her. Anonymous poster hash: 3a143...89f
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #7 Skrevet 17. oktober 2015 Hender seg vi finner biller i kjelleren på denne tiden, de trekker inn pga kulden. Men de dør fort pga lite mat og tørr luft som ikke passer dem. Anonymous poster hash: 90d61...11e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå