Lykkemamma_ Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Kjenner at jeg har såå fryktelig lyst til å avsløre den gode nyheten! 😜 Hvertfall til nærmeste familie 😊 når tenker dere å fortelle at dere er gravide? Jeg er forresten 5+3 nå (nr 2 ❤) 😄
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Mine foreldre fikk vite det sist uke, da var jeg 5 uker. Hadde egentlig tenkt å vente 1-2 uker til. Svigerforeldrene får nok vite det snart de og. De på jobben får nok vite det etter uke 12.Og hvis jeg klarer å vente så lenge, så blir det annonsert på facebook etter oul. Anonymous poster hash: c3b0c...b7b
SourApple Skrevet 17. oktober 2015 #3 Skrevet 17. oktober 2015 Vi venter til jul, det blir ca rundt oul for min del. Vi skal på ultralyd tidligere, men vi ønsker at storebror blir den første som får vite det. Han har alltid ønsket seg lillesøster/bror til jul, så nå blir det nesten det. Han skal få vite at det kommer et søsken hvertfall:) Da er jeg nesten halvveis, så da blir det ikke så lang tid for ham å vente heller. Så kommer vi til å fortelle det til besteforeldre og onkler etter ham. Men det er sååå vanskelig å ikke si noe! Var på besøk hos mine foreldre i går, og jeg var så dårlig. Konstant kvalm og måtte på do hele tiden. Kanskje mamma lukter lunta, hehe
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #4 Skrevet 17. oktober 2015 Pga jeg har mistet i uke 14 tidligere vil jeg vente lengst mulig denne gangen. Vi sa det til nermeste familie i uke 10 fordi vi måtte pga sykdom. Er 12 uker nå. Det begynner å vise ganske godt, og jeg tror nok de på jobben har gjettet det allerede. Men de er høflige nok til ikke å si noe heldigvis... Anonymous poster hash: df80b...b04
Apple80 Skrevet 17. oktober 2015 #5 Skrevet 17. oktober 2015 Vi fortalte det uke 5,for det var så fin anledning akkurat da. Jeg synes uansett det er greit å fortelle det til alle som jeg også vil skal vite om det hvis jeg mister..
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2015 #6 Skrevet 17. oktober 2015 Kommende besteforeldre og onkel/tante til barnet fikk vite det i uke 16, jobben vet ingenting enda men burde vel si noe snart (uke 18 nå) Anonymous poster hash: 50e4c...13c
LilleMille90 Skrevet 18. oktober 2015 #7 Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Kommende mormor fikk vite det samme dag vi fikk vite det tror jeg. Kommende onkel fikk vite det etter ultralyd 9+4. Og oldeforeldre fikk vite det rett før uke 10. Og alle på jobben vet det vel nå. Men svigerforeldre vet ingen ting, da kommende far gruer seg litt til å fortelle det (av en eller annen grunn). De nærmeste venner på min side vet også det! Begynner å lure på om barnefar fortrenger graviditeten siden han ikke har sagt det til noen enda! De som vet det nå er de personene jeg ville fortalt det til om jeg hadde mistet uansett! Minus noen på jobben muligens,men... Endret 18. oktober 2015 av LilleMille90
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #8 Skrevet 18. oktober 2015 Kanskje det blir annonsert på facebook etter vi har fått vite kjønn og kommet over uke 20, men bare kanskje Famile og venner har vist det noen uker. Er i uke 12 nå. Anonymous poster hash: c4d7c...e94
Litenblomst Skrevet 18. oktober 2015 #9 Skrevet 18. oktober 2015 Er så usikker. Imorgen er jeg 5 uker på vei, men det er så tidlig at jeg bare har turt å si det til en venninne foreløpig. Far har sagt det til sine to nærmeste venner. Tror nok jeg kommer til å fortelle det til mine aller nærmeste venner før uke 12, men usikker på når jeg forteller det til foreldrene mine. Mannen min vil ikke si det til familien sin før 12, men det er nok fordi de har en tendens til å sladre rundt seg litt. Jobben får ikke vite før 12, men det kommer litt an på når det begynner å syns. Hvis det går, er det mulig jeg venter til etter jul, da er jeg vel omtrent 16 uker og kan nok ikke skjule det lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå