Gå til innhold

Jeg er gravid og snuser, dere må gi meg dårlig samvittighet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten oppdatering fra meg. I dag er jeg 6 dager snusfri :D Det begynner så smått å gå lettere, men tør ikke nærme meg butikken enda, hehe. Jeg får god hjelp av slutta appen, og har hittil spart 475 kroner. På appen kommer det forlag til hva jeg kan bruke pengene på, og et av forslagene var nytt treningstøy. Jeg valgte å bruke pengene på den jeg gjør dette her for, så kjøpte litt tøy til lille i magen❤️ Helt sykt hvor mye penger det går med til snus. Har regnet ut at jeg har brukt 28500 på snus i året :o Visste jeg snuste altfor mye, men at det var såå mye penger hadde jeg ingen anelse om. Jeg sier til meg selv at jeg skal snuse igjen når jeg er ferdig med graviditet og amming, men jeg håper jeg innen den tid er blitt så fornuftig av meg at jeg ser hvor unødvendig det faktisk er. Vet selvsagt at det er det nå også, men dum som jeg er ser jeg likevel på det som noe som er helt nødvendig. Men jeg håper jeg klarer å holde meg, vil ikke gå gjennom snusslutt i neste graviditet. Så jeg skal være flink å holde meg (det er hvertfall planen ;) ), selvom jeg innimellom lurer meg selv litt med at jeg skal snuse igjen om en stund. Får litt småpanikk av å tenke på at jeg aldri skal snuse igjen.

Takk for god motivasjon, uten dere og slutta appen vet jeg jammen ikke om jeg hadde klar det! (Jeg lover dere at jeg ikke skal utsette lille for snus igjen!) :-)

Anonymous poster hash: 3770d...827

Veldig bra at du er snusfri fremdeles, Hi! :D

Fortsett slik! :)

Anonymous poster hash: 83b41...d66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...