Gå til innhold

Er denne El-test positiv??

Anbefalte innlegg

2sb3ama.jpg

Er desse el testene sterke nokk til å være positive ?

Den øverste er fra i går kveld, den i midten i dag morges, den nederste nå i kveld.

Grunnen at jeg spør er at jeg hadde el for to uker sider og skal ikke ha før om 2 uker ca, skal ha mensen i dag men har ikke fått det. Skal teste med cb g-test i morgen tidli. Har også hatt små blødning som jeg tror har vært Festeblødning. Men el testen skal jo være positive om man er gravid også, så kan dette vøre et tegn ? Har ingen gravid symptomer bortsett fra uteblitt mens.

Teste i går kveld med rfsu negativ!, men fikk beskjed av legekontoret i dag at de ikke var til å stole på.

Gruer meg til å teste i morgen, vil ikke bli skuffet :-(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144241658-er-denne-el-test-positiv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

2sb3ama.jpg

Er desse el testene sterke nokk til å være positive ?

Den øverste er fra i går kveld, den i midten i dag morges, den nederste nå i kveld.

Grunnen at jeg spør er at jeg hadde el for to uker sider og skal ikke ha før om 2 uker ca, skal ha mensen i dag men har ikke fått det. Skal teste med cb g-test i morgen tidli. Har også hatt små blødning som jeg tror har vært Festeblødning. Men el testen skal jo være positive om man er gravid også, så kan dette vøre et tegn ? Har ingen gravid symptomer bortsett fra uteblitt mens.

Teste i går kveld med rfsu negativ!, men fikk beskjed av legekontoret i dag at de ikke var til å stole på.

Gruer meg til å teste i morgen, vil ikke bli skuffet :-(

Hvis du hadde EL helt sikkert for 2 uker siden, kan det nesten virke som du er gravid nå ja 😊

Annonse

Tusen takk 😊 ja får gjøre det om testen er negativ i moregen! Jeg brukte der for jeg hadde ikke flere g tester fra billig tester kun cb digital å den vil jeg vente med til i morgen. Hun jeg snakket med på legekontoret i dag sa ja til det, at de kunne slå ut først, men du kunne ikke vite om det bar EL eller gravid😁 (men jeg vet ikke eller har ikke erfaringen om detter)

Tok en cb digital i dag den viste ikke gravid :-( men har forsatt ikke fått mensen som skulle kommet i går, og de på legekontoret sa de kunne vise positivt seint på mange med cb digital.så har forsatt et lite håp. Tok forresten ny el test i dag, å den er forsatt like positiv, flere som har opplevd positiv test så mange dager på rad ? 😊

2r2ch90.jpg

Annonse

Jeg er sånn som tester veldig sent. Med minstemann så ble den ikke positiv før det hadde gått 1,5 uke etter at jeg skulle fått mensen.

Hadde kjemisk eller sa for 2 mnd siden.. Da testet jeg ikke positiv før 5 dager etter forventet mens, men fikk mensen den samme dagen :/ mensdatoen er i morgen (men den vil jeg ikke ha) tok en test bare for jeg å dekke nyskjerrighetsbehovet.. Det var så hvitt så hvitt ;) men nå er det veldig tidlig for å være meg ;) kommer ikke mensen i morgen så får jeg snøre meg med tålmodighet å håpe på raskere hcg økning denne gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...