Gå til innhold

flere som er harde i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, da går systemet mitt i sakte modus! Hard i magen og går ikke ofte på "toalettet" lengere! Prøver å drikke biola og spise sviske yoghurt, og selvsagt fullkornprodukter.. men det hjelper lite. Flere i samme båt?

Endret av Oh baby
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, føler det går maaange dager mellom hvert do-besøk. Så noe skjer med fordøyelsen, det er helt sikkert. Burde nok drukket mer biola og sviskemos eller noe selv. Jeg er 11+0 idag

Skrevet

Leste en plass at kiwi skal være bra hvis du er litt treg.. her holder det med biola 😉

Skrevet

Noe så voldsomt... Jeg passer på å drikke opptil 1,5 l med vann i tillegg til kosthold, mener utrolig treg i magen. Hiver innpå med linfrø, svisker, grønnsaker og rikelig med drikke og morsjon... Likevel går ting tregt.

Anonymous poster hash: 37f23...e02

Skrevet

Kjøpte 3 liter biola, allbrann frokostblanding og svisker på rema nå i kveld! 😁 blir en artig frokost!!!! 😂😂

Skrevet

Grufullt! Kaffe pleier å hjelpe, men vil ikke få i meg så mye nå. Trening hjelper også, så passer på å få mosjonert nok!

Skrevet

Noe som har hjulpet her, jenter? Jeg er livredd for å gå på do, sitter bare å griner siden jeg har fått sår eller noe lignende. Er sååå smertefullt 😕

Skrevet

Biola og allbrann funket litt! Det ble i alle fall bedre! Og sviske yoghurt syns jeg smaker godt, så det ha jeg også økt inntakrt av! Men jeg er slankeoperert i mai og sliter veldig med å få i meg nok væske. Kaster opp flere ganger om dagen i tillegg, så lite væske tror jeg er en av grunnene til at alt er blitt så treigt og hardt hos meg :/

Skrevet

For meg så var ikke nok med biologisk, svisker, grove produkter, og masse vann. Fant ut til slutt at 1 glass sviskejuice + glass vann før frokost var best... Så er det ABSOLUTT forbudt med fine kornprodukter. Alt er grovt, fra musli, brød, pasta, ris til pølse- og hamburgerbrød!

Skrevet

Noe som har hjulpet her, jenter? Jeg er livredd for å gå på do, sitter bare å griner siden jeg har fått sår eller noe lignende. Er sååå smertefullt 😕

Kjenner meg igjen der! Gruer for hver gang jeg skal på do 😕

Skrevet

Hjelp! Kan ikke huske sist jeg var på do.. 😳 ingenting hjelper. Finnes det noen midler på apoteket for gravide..?

Skrevet

Hvis det Gjør vondt å gå på do pga smerter i åpningen la dere bruke ac3 comfort salve. Og får å bli løsere i magen kan dere bruke duphalac 😊 Begge deler fåes uten resept på Apoteket og begge kan selvfølgelig brukes av gravide 😄

Anonymous poster hash: 3d02e...ffd

Skrevet

Nei, ikke duphalac 😂😥😧 *grøss* da spyr jeg iallefall 😂

Skrevet

Måtte begynne med Lactulose. Smaker forferdelig, men har ikke valg. Kom meg ikke på do så.

Skrevet

Spør legen din!
Skrevet

Spør legen din!

Har bare fått rifter pga hard mage, men blitt mye bedre nå! Eneste som hjelper her er lakris 😂

Skrevet

Jeg hadde ikke før skrevet på tråden her om min harde mage. Fikk faktisk vondt i "ballongknuta" etter et do-besøk, men etter det har det blitt helt motsatt. Huff. Det er ikke vondt, men ganske ugreit det og.

Skrevet

Kiwi er ganske effektivt, men sliter litt jeg og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...