Oh baby Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Ja, da går systemet mitt i sakte modus! Hard i magen og går ikke ofte på "toalettet" lengere! Prøver å drikke biola og spise sviske yoghurt, og selvsagt fullkornprodukter.. men det hjelper lite. Flere i samme båt? Endret 16. oktober 2015 av Oh baby
Jenta30 Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Ja, føler det går maaange dager mellom hvert do-besøk. Så noe skjer med fordøyelsen, det er helt sikkert. Burde nok drukket mer biola og sviskemos eller noe selv. Jeg er 11+0 idag
Kanskjelykke2016 Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Leste en plass at kiwi skal være bra hvis du er litt treg.. her holder det med biola 😉
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #4 Skrevet 16. oktober 2015 Noe så voldsomt... Jeg passer på å drikke opptil 1,5 l med vann i tillegg til kosthold, mener utrolig treg i magen. Hiver innpå med linfrø, svisker, grønnsaker og rikelig med drikke og morsjon... Likevel går ting tregt. Anonymous poster hash: 37f23...e02
Oh baby Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2015 Kjøpte 3 liter biola, allbrann frokostblanding og svisker på rema nå i kveld! 😁 blir en artig frokost!!!! 😂😂
Litenblomst Skrevet 18. oktober 2015 #6 Skrevet 18. oktober 2015 Grufullt! Kaffe pleier å hjelpe, men vil ikke få i meg så mye nå. Trening hjelper også, så passer på å få mosjonert nok!
Mingemaura Skrevet 19. oktober 2015 #7 Skrevet 19. oktober 2015 Noe som har hjulpet her, jenter? Jeg er livredd for å gå på do, sitter bare å griner siden jeg har fått sår eller noe lignende. Er sååå smertefullt 😕
Oh baby Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #8 Skrevet 19. oktober 2015 Biola og allbrann funket litt! Det ble i alle fall bedre! Og sviske yoghurt syns jeg smaker godt, så det ha jeg også økt inntakrt av! Men jeg er slankeoperert i mai og sliter veldig med å få i meg nok væske. Kaster opp flere ganger om dagen i tillegg, så lite væske tror jeg er en av grunnene til at alt er blitt så treigt og hardt hos meg :/
Brannmann_Sam Skrevet 19. oktober 2015 #9 Skrevet 19. oktober 2015 For meg så var ikke nok med biologisk, svisker, grove produkter, og masse vann. Fant ut til slutt at 1 glass sviskejuice + glass vann før frokost var best... Så er det ABSOLUTT forbudt med fine kornprodukter. Alt er grovt, fra musli, brød, pasta, ris til pølse- og hamburgerbrød!
MammaTilNick Skrevet 21. oktober 2015 #10 Skrevet 21. oktober 2015 Noe som har hjulpet her, jenter? Jeg er livredd for å gå på do, sitter bare å griner siden jeg har fått sår eller noe lignende. Er sååå smertefullt 😕 Kjenner meg igjen der! Gruer for hver gang jeg skal på do 😕
skunkenblomst Skrevet 21. oktober 2015 #11 Skrevet 21. oktober 2015 Hjelp! Kan ikke huske sist jeg var på do.. 😳 ingenting hjelper. Finnes det noen midler på apoteket for gravide..?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #12 Skrevet 21. oktober 2015 Hvis det Gjør vondt å gå på do pga smerter i åpningen la dere bruke ac3 comfort salve. Og får å bli løsere i magen kan dere bruke duphalac 😊 Begge deler fåes uten resept på Apoteket og begge kan selvfølgelig brukes av gravide 😄 Anonymous poster hash: 3d02e...ffd
MammaTilNick Skrevet 24. oktober 2015 #13 Skrevet 24. oktober 2015 Nei, ikke duphalac 😂😥😧 *grøss* da spyr jeg iallefall 😂
Bethlisa Skrevet 24. oktober 2015 #14 Skrevet 24. oktober 2015 Måtte begynne med Lactulose. Smaker forferdelig, men har ikke valg. Kom meg ikke på do så.
Apple80 Skrevet 24. oktober 2015 #15 Skrevet 24. oktober 2015 Noe som har hjulpet her, jenter? Jeg er livredd for å gå på do, sitter bare å griner siden jeg har fått sår eller noe lignende. Er sååå smertefullt 😕Spør legen din!
Mingemaura Skrevet 24. oktober 2015 #16 Skrevet 24. oktober 2015 Noe som har hjulpet her, jenter? Jeg er livredd for å gå på do, sitter bare å griner siden jeg har fått sår eller noe lignende. Er sååå smertefullt 😕Spør legen din! Har bare fått rifter pga hard mage, men blitt mye bedre nå! Eneste som hjelper her er lakris 😂
Jenta30 Skrevet 24. oktober 2015 #17 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg hadde ikke før skrevet på tråden her om min harde mage. Fikk faktisk vondt i "ballongknuta" etter et do-besøk, men etter det har det blitt helt motsatt. Huff. Det er ikke vondt, men ganske ugreit det og.
hulderpusen Skrevet 24. oktober 2015 #18 Skrevet 24. oktober 2015 Kiwi er ganske effektivt, men sliter litt jeg og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå