Gå til innhold

eggløsningstest , når er El?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifølge gyn så kommer El ca dagen etter man får første positive test. Men så leser jeg masse her inne at el først kommer ca dagen etter at el testen er blitt negativ igjen. Jeg har alltid positive El tester i to dager før den blir negativ igjen. Sånn som denne runda hadde jeg positive tester onsdag og torsdag og negativ idag. Når er El da? Hvem har rett?

Noen som har link til en side hvor det står noe om dette på?

Anonymous poster hash: abf09...ccb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så altså ifølge gyn vil jeg sa ha El igår, men ifølge visse forum damer så har jeg ikke El før imorgen 😉 blir så usikker jeg! Hi

Skrevet

Det skal også sies at jeg får alltid, uten unntak, mensen 14 dager etter testen har Vært positiv en dag, dvs 14 dager etter når gyn mener jeg har El. Det er vel kanskje da størst sjans for at gyn har rett? På en annen side så blir det jo også nøyaktig 12 dager etter at "forum damer" mener jeg har El. .. og en lutealfase på 12 dager kan vel også være reelt. Men leser at 14 dager er normalen... hi

Skrevet

Når streken er like sterk som teststreken, er kroppen klar for å slippe egget. Når den så blir svakere igjen, så har egget sluppet. Så et sted i mellom der er selv eggløsningstidspunktet, men du er jo veldig fertil når streken er sterk, så da er det bare å hoppe i høyet ;)

Skrevet

Og dagen etter selvfølgelig ;)

Skrevet

Ja det var forsåvidt det gyn også mente - når testen blir negativ igjen så har eggløsningen Vært 😊 får ta noen dager ekstra bare i tilfellet men da regner jeg med at el var igår ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...