Gå til innhold

Blodprosent på 8,6%.......hva er normal blodprosent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg over her igjen: Jeg mener 6,9 og 6,6! Var utrolig lavt, burde fått blodoverføring men siden almentilstanden min var Ok ville de ikke sløse blod, det var kun til nødssituasjoner. (Jeg hadde tatt rouge i kinnene for var så lei av å være på sykehuset, ville hjem :P)

Anonymous poster hash: 4bdd5...305

Skrevet

Jeg må bare tipse deg om dette: jeg mistet mye blod etter min fødsel og fikk jernoverføring på sykehuset og jerntabletter jeg skulle ta hjemme. Det tar lang tid før kroppen tar til seg jern og blodprosenten øker. Min var på 8,9 når jeg reiste hjem, og 8,6 1 uke etter. Jerntablettene hadde ikke kicket inn enda. Så kom tipset fra min tante: FLORADIX! En mixtur fra helsekost som inneholder c-vitamin (øker kroppens opptak av jern). 2-3 shotter hver dag, og 3 dager senere var blodprosenten på 12,5! Sykepleier spurte om jeg hadde fått blodoverføring og var sjokkert hvor rask blodprosenten min økte på 3 dager, men nei. Fortalte legen min at jeg hadde tatt floradix, og han svarte: "vet du, jeg har ikke lovt å anbefale dette til pasienter, men jeg er klar over at det funker, men vi leger skal støtte om medisin ikke alternativ helsekost". Haha!

Anonymous poster hash: 4bdd5...305

Skal teste dette!

Hi

Anonymous poster hash: 60123...f3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...