Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #26 Skrevet 16. oktober 2015 Bruker bare ullsokker høst, vinter. Bruker også nesten bare ull på resten av kroppen. Så vi bruker minimalt med andre klær på høst/vinter. Men jeg er ullfrik da. Hele familien bruker mye ull. Gutten vår er så og si aldri syk. Jeg tror det kommer av bra påkledning. Bomull kommer ikke på som innerste lag ihvertfall. Anonymous poster hash: ee5c2...cee
*flux* Skrevet 16. oktober 2015 #27 Skrevet 16. oktober 2015 Bruker bare ull på 3åringen. Lillesøster er atopisk og kan ikke bruke ull. Ull er verdt det.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #28 Skrevet 16. oktober 2015 Dere nordmenn er jo litt overdrevent opptatt av ull!. I Sverige med omtrent samme klima vet man nesten ikke hva ullstilongs er. Barnen fryser ikke noe mer der.... Anonymous poster hash: 61d97...c31
BareEnTil Skrevet 16. oktober 2015 #29 Skrevet 16. oktober 2015 Ull under og vanlig klær over. Når det er veldig kaldt er det ull og ull eller ull og fleece Samme her.
Monajenten Skrevet 16. oktober 2015 #30 Skrevet 16. oktober 2015 Min yngste bruker ikke ull, men har på seg enten bambusstillongs og trøye nå, eller vanlig bomullsstrømpis. Når det blir kaldere om en måneds tid blir det nok kun bambus som innerste lag.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2015 #31 Skrevet 16. oktober 2015 her har det kun gått i ull i ca 1 mnd alt og kommer til å gjøre det resten av vinteren(med untak) har 5/6 sett med ulltøy. Jobber selv i bhg og må ærlig innrømme at om barna kommer i tynnt ulltøy i bhg letter det hverdagen våres veldig mye ved at det går lettere/fortere å kle barna etter været når vi skal ut. Anonymous poster hash: 4e4f8...07c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå