Gå til innhold

Hvordan vasker dere toalettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...

Anonymous poster hash: aadaa...32a

Fortsetter under...

Skrevet

Spruter rengjøringsmiddel rundt i skåla og børster over og spyler ned. Bruker så engangskluter for bad/toalett til å vaske lokk/ringen/under ringen og utenpå toalettet.

Anonymous poster hash: 52e58...eaa
Skrevet

Dopapir.

Middel nedi hvis skittent. Som regel vasker alle doet etter bruk, selv tenringsgutten :)

Anonymous poster hash: f8749...5ff

Skrevet

Sprayer med allrent-spray og vasker over med dopapir som skylles ned. Når det er helt rent bruker jeg enten klorspray eller en annen klortoalettgreie som jeg lar ligge i do til neste gang noen går på do og drar ned.. Syns kloren lukter rent og godt. Dessuten syns jeg det løsner belegg i do (får aldri det belegget etter jeg startet med klor). Da blir det helt rent og hvitt uten at jeg må fysisk grafse i dovannet. Bruker også litt wc-duck som skylles bort mer og mer (den geleen)..

Skrevet

Jeg setter inn hele toalettet med sanitærrens, så koster jeg den ren med for eksempel en oppvaskbørste bruker en toalettbørste nedi skålen og skyller det hele rent med vann med dusjhodet og tørker det tørt med en mikrofiber klut

:)

Skrevet

Jeg bare sørger for å være litt dårlig i magen og lar være å bruke dobørsten etterpå, og vips så har mannen vasket doen neste gang jeg kommer dit. ;)

Anonymous poster hash: 91bf5...ae6

Annonse

Skrevet

Klorin i skåla, bruker børste. Reingjøringsspray på resten, med egne kluter som bare brukes på toalettet.

Skrevet

Starter med å hele middel nedi do så tar jeg kluten å vasker utenpå toalettet på toppen og vasker sisternen, dolokket, bak doen, så innsiden av lokket, oversiden av ringen, undersiden av ringen, rundt toalett skålen og til slutt foran og på siden av toalettet, kaster kluten og vasker nedi med børsten.

Dere som vasker dolokket og rundt doskålen først er klar over at dere drar med bakteriene rundt på resten av doen sant?

Anonymous poster hash: a85a8...d19

Skrevet

Domestos fresh nedi skåla. Lar det stå noen minutter. Vasker nedi med dokost. Sprayer med jif universal på resten og tørker av med dopapir.

Anonymous poster hash: cd4d3...794
Skrevet

Tørker av hele doen med papir med jif på. Skurer med en skuresvamp og skuremiddel. Bruker tannbørste der setet et festet hvis nødvendig.

Så vasker jeg over med papir med jif igjen for å få bort skuremiddelet og til slutt vasker jeg over med en klut.

Bruker jif wc power gel oppi doen, vasker med dobørsen, trekker ned, wc duck gele og trekker ned en gang til.

Anonymous poster hash: 69d58...fcb

Skrevet

Til dere som bruker mye klorin og andre klorforbindelser.

Dere er klar over at det vil bli noe klorgass i rommet når dere vasker med klor og lar det stå i toalettet. Det kan skade lungene og er mistenkt for å kunne gi barn astma.

Klor er effektivt når du skal gjøre rent etter sykdom ol, men det bør ikke benyttes i det daglige renholdet.

Anonymous poster hash: 5e719...9ec
Skrevet

Tannbørster og oppvaskbørster??!?

Anonymous poster hash: 96e6e...dbb

Skrevet

Starter med å hele middel nedi do så tar jeg kluten å vasker utenpå toalettet på toppen og vasker sisternen, dolokket, bak doen, så innsiden av lokket, oversiden av ringen, undersiden av ringen, rundt toalett skålen og til slutt foran og på siden av toalettet, kaster kluten og vasker nedi med børsten.

Dere som vasker dolokket og rundt doskålen først er klar over at dere drar med bakteriene rundt på resten av doen sant?

Anonymous poster hash: a85a8...d19

Bruker dopapir og kaster underveis, så da er det jo det samme!

Annonse

Skrevet

Hiver oppi en slant med klor i skåla, og vasker over med hva enn jeg har av godt vaskemiddel tilgjengelig (bruker litt forskjellig). Bruker sånne tørre engangskluter som egentlig er til ungene og vasker over fra topp til bunn. Så tar jeg doskåla til slutt med en ferdig-kloret dobørste (settes i klorvann etter hvert bruk). 

Anonymous poster hash: 98703...dbd
Skrevet

Haha, dere tuller. Man trenger jo ikke vaske doen, det er jo bare å tekke opp?

Anonymous poster hash: 819b1...34b
Skrevet

Tannbørster og oppvaskbørster??!?

Anonymous poster hash: 96e6e...dbb

Ja, de er flotte til å komme bedre til. Ting kan brukes til andre ting enn det som står på pakken. Det heter å tenke kreativt.

Jeg kjøper first price sine tannkoster og skrubber godt rundt dolokket med den. Setter den i klor, og bruker den ett par-tre ganger før jeg hiver den.

Oppvaskkost bruker jeg i dusjen til å komme godt til.

Anonymous poster hash: ddc2e...fa7

Skrevet

Heller dorens ned i doren og rundt under kanten, slik at det får virket en stund. Så bruker jeg såpevann og klut og vasker jeg oppå sisternen, flusheknappen og rundt hele toalettet på utsiden. Så lokket og toalettringen på inn og utsiden. Så bruker jeg toalettbørsten og skrubber middelet oppi doen som har fått tid til å virke, før jeg flusker ned. Helt til slutt heller jeg en skvett klorin i do som jeg lar stå til nestemann bruker toalettet.

Anonymous poster hash: 17826...1d1
Skrevet

Heller Domestos nedi skåla, vasker resten med Jif bad og et par Libero dry wipes og vann. Dokost nedi skåla til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...