Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter. Jeg har lest mye på dong quai, både her og generelt på nett. Men så og si alle skriver forskjellig. Kan man begynne på dong quai midt i mensen, eller må man vente til mensen er ferdig?

For 6 uker siden hadde jeg "ordentlig" mensen, altså som jeg pleier. 2 uker etter fikk jeg små blødninger, typ lyserosa. Tenkte med en gang festeblødning, men fikk bare negative tester og det varte rett rundt 1 ukes tid, så tenkte det kanskje var litt lenge å festeblø.. 2 uker etter det fikk jeg små blødninger igjen. Og det er slik at jeg blør litt ca annenhver dag. Den dagen jeg ikke blør kan jeg til å med ha sex uten noe tegn til blod. Syntes det er merkelig. Derfor vet jeg ikke når mensen eller hva det nå enn er, er ferdig, og tenkte å ta en test imorgen. Hvis den er negativ lurte jeg på om jeg kan begynne på dong quai imorgen, selvom jeg har litt mens?

Og et siste spørsmål, jeg har ingen anelse når jeg har eggløsning, så når sånn ca burde jeg slutte på de? Ser noen skriver at man tydelig ser/merker EL når man har begynt på dong quai, men nå vet ikke jeg hvordan jeg merker det enda.. ☺️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rakk ikke teste idag morges, så blir imorgen tidlig 😊

Skrevet

jeg er også litt nysgjerrig, på det og bidronninggele.  :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...