Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #1 Skrevet 15. oktober 2015 Sliter tidvis med migrene, men det er ikke bare det som har gitt meg noe sykefravær i år, men noe annet jeg ikke har fortalt arbeidsgiver som jeg har følt meg sterkt presset til. Nå ønsker arbeidsgiver å søke på vegne av meg om fritak for arbeidsgiverperioden, men siden jeg har tenkt å søke på ny jobb med tiden så er jeg redd for at en ny arbeidsgiver da vil se negativt på at jeg har fått et slikt vedtak innvilget siden det kan innebære en del fravær. Vil si at det har vært nødvendig å være sykemeldt når jeg har vært det å arbeidsgiver har gitt meg kritikk fordi jeg ikke kunne tatt imot tilrettelegging, men jeg har vært så mye på behandling at jeg har hatt nok med meg selv på disse dagene. Anonymous poster hash: 2a4f2...330
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #2 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg har fått det godkjent for migrene, men har hatt endel fravær så jeg fikk det lett Anonymous poster hash: 10c76...5d9
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #3 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg har fått det godkjent for migrene, men har hatt endel fravær så jeg fikk det lett Anonymous poster hash: 10c76...5d9 Hva betyr en del fravær? Var borte en måned men det var ikke pga migrene men pga en skade som gjorde at jeg ikke kunne være på jobb. Men jeg har kun hatt opptil 5 sykemeldingsdager der migrene har vært årsaken. Har totalt 13 dager med legemeldt sykefravær i år som skyldes migrene. Anonymous poster hash: 2a4f2...330
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #4 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg har fått det godkjent for migrene, men har hatt endel fravær så jeg fikk det lett Anonymous poster hash: 10c76...5d9 Hva betyr en del fravær? Var borte en måned men det var ikke pga migrene men pga en skade som gjorde at jeg ikke kunne være på jobb. Men jeg har kun hatt opptil 5 sykemeldingsdager der migrene har vært årsaken. Har totalt 13 dager med legemeldt sykefravær i år som skyldes migrene. Anonymous poster hash: 2a4f2...330 Har hatt ca 17 - 20 egenmeldingsdager det siste året + sykemeldinger - 6 uker til sammen. Før det lå jeg ofte på 10 - 14 egenmeldingsdager pr år. Ikke alt fravær er pga migrene Anonymous poster hash: 10c76...5d9
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #5 Skrevet 15. oktober 2015 Forholdsvis lett om du har høyt fravær. De ser mer på det enn på diagnoser. Jeg sa ikke noe om at jeg hadde et slikt vedtak da jeg byttet jobb. Det er helt opp til deg. Anonymous poster hash: 99c16...6b6
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2015 #6 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg har høyt fravær pga kronosk sykdom, fikk vedtaket lett. Anonymous poster hash: 468b6...bea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå